InvisionFree - Free Forum Hosting
Join the millions that use us for their forum communities. Create your own forum today.
Learn More · Register for Free

Pages: (13) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post )

Mitä teit viimeksi?, Kerro lyhyesti.
Dark Torchic
Posted: Jun 26 2007, 08:20 PM

F
*

Group: Members
Member No.: 230

Tääl voit vapaasti kertoa mitä teit viimeksi jos haluut
Mut ei sit mitään ihan turhia juttuja
Chico
Posted: Jun 26 2007, 08:50 PM

Eurofisu
Group Icon

Group: Awarded Members
Member No.: 18

Keskustelin mesessä muutaman tyypin kanssa ja kuuntelin pokémon-musaa kingi.jpg. Selailin myös serebiitä, kävin pikaisesti pokemon.fi:n foorumilla ja siirsin digikamerasta muutaman kuvan koneelle. Tein myös pikaisesti itselleni uuden avan paintin, xnviewin ja gimpin yhteistyöllä. En aio tosin vielä ottaa sitä käyttöön, kunhan tein varastoon...
Sailor Silphymon
Posted: Jun 26 2007, 09:01 PM

Blaze
*

Member No.: 134

Käväisin hetki sitten lukemassa Atomic Firestä uutiset heinäkuun 12. päivä julkaistavaan Rockman ZX Adventiin liittyen (Jenkkeihin kyseinen peli tulee lokakuussa). Keräsin myös tarvitsemani kuvamateriaalin Atomicin galleriasta ja Gimpiä apua käyttäen tekaisin muutaman uuden kuvan Eliten infokortistoon. Nyt sitten mietin jatkoa tarinaan, johon olisi tarkoitus ottaa nyt mukaan Grey, Ashe, Atlas, Helios, Siarnaq ja Thetis sekä Modelit A, F, H, P ja L (Rockman ZX Adventistahan he).

--------------------
user posted image
chikika
Posted: Jun 26 2007, 10:40 PM

justice.
*

Member No.: 266

pari tuntia sitten käytiin kaupungilla äiti + äidin kaveri + äidin kaverin poika katselemassa vaatteita. peliostastollakin viivyin 15 minuuttia, haaveillen monista eri peleistä tullen siihen tulokseen, että jos tulevaisuudessa haluan jotain ostaa, niin en käytä ruhtinaallista 55€uroani (ei olisi pitänyt ostaa sitä mekkoa...). onneksi syntymäpäivät lähestyvät, saan vihdoin must -listaani raivattua.

back to topic. käytiin siis stockmannilla katsomassa vaatteita, ja löytyi alennuksessa olevat ihanat caprit (ooh, mahduin niihin!!11), joten äiti raivasi omaa kukkaroaan ja osti ne minulle. onneksi osaan esittää varatonta. : D kotona sain juuri vähän aikaa sitten auttaa äitiä tavaroiden siirtelyssä pois keittiöstä - meillä oli vesivahinko ja kaikki vedet oli sitten sinä aikana tulvinut ympäri keittiötä kun oltiin mökillä - kun meille tulee sinne remontti ja koko parketti tai mikä lattia lieneekään otetaan irti. ainoa hyvä puoli tässä on, että saamme uudelleensisustaa keittiömme. huono puoli... no, jääkaappi siirretään olohuoneeseen (parin askeleen päässä huoneestani \o/) ja samoin jättimäinen ruokapöytämme. eikä ole kauheasti tilaa alunperinkään. ah, ja joudumme syömään n. kuukauden mikropöperöä. hurraukset remontille. \o/

--------------------
L did You know, that God of the Death love Apples?
Sailor Silphymon
Posted: Jul 24 2007, 09:13 PM

Blaze
*

Member No.: 134

Hmh, olen viime aikoina ryhtynyt nostelemaan foorumin pohjamudissa pyöriviä topiceja...

Noin tunti sitten tuli nautittua ukkosesta (joka ei kovin hääppöinen kuitenkaan ollut), samalla kun tein Pelippersotaan liittyvän piirrustuksen luonnosta. Luonnos tuli valmiiksi, ja se on (tietokone)väritystä vaille valmis. Onnistui yllättävän hyvin, skannaan sen ehkä huomenna..
Nyt jatkan pitkään kesken ollutta tarinaa (#79) samalla kun tutkin Ouroborosta käsittelevää, englanninkielistä Wikipedia-artikkelia. Tarkoituksena olisi tämän yön aikana joko suunnittella uutta settiä, tai vaihtoehtoisesti korjata Eliten merkistökoodausta. Unirytmiä pitäisi kyllä alkaa normalisoimaan, koulun alku kun on lähellä ja minun on erittäin vaikea muuttaa unirytmiäni...

Edit (Kun ei uuttakaan postausta viitsi tehdä): Tutkin eilistä Rantapohjaa ja repesin pahasti erään levyarvostelun otsikkolle: "Monipuolista rokkia Mämmilästä".

--------------------
user posted image
Altaria
Posted: Jul 24 2007, 09:18 PM

Saanen huomauttaa
Group Icon

Group: Moderator
Member No.: 23

Kävelin ympäri ämpäri Avrillien kanssa, klo 10.40 aamulla - 21.00 illalla välisenä aikana, ja silti meni turhan nopeasti! Kaatosade yllätti meidät kävelyreissumme epämielenkiintoisilla vaiheilla ja Arvin kengät menivät rikki. Muuten kyllä juttu luisti kuten tavallisestikin. Kävimme kolmessa eri kahvilassa ja sadetta suojaan pakenimme myös kirjastolle. Sitten tulimme tänne ja luimme kaiken Timo Soinin sivuilta [*reps*].

Tässä topicissa on se huono puoli, että Pelipper tuppaa kuittaamaan topicin idean itsellään.

--------------------
user posted image
Grovyle
Posted: Jul 24 2007, 09:30 PM

~Hylian Nolife~
*

Member No.: 155

Luin uusinta Harry Potteria pari tuntia, jonka jälkeen keskityin EV-kouluttamaan Emessä rakasta IQ:n reinkarnaatiota, yksi ensimmäisistä onnistuneista EV-koulutetuista 100-levelisistäni joka hävisi tallennuksen mukana.

--------------------
... o-o ...

Pyhä sokerihumala...

...
Chico
Posted: Jul 25 2007, 05:43 AM

Eurofisu
Group Icon

Heräsin juuri (klo: 6:34), sillä menin nukkumaan jo joskus yhdeksän aikaan illalla :P. Väsyttää kyllä vieläkin, mutta huoneeni on kuin sauna, ei siellä pysty nukkumaan. Noh, saavuin alakertaan, vessaan pesemään naama yms. aamutoimet. Ja nyt sitä sitten istutaan koneen ääressä ja kuunnellaan Ayun trance-mixeja. Ja yhdeksältä töihin, nouuuuuuu!
Zervy
Posted: Jul 27 2007, 06:29 AM

אברא כדברא
Group Icon

Member No.: 117

Heräsin ja nousin juuri äsken. Viime yönä/iltana ennen nukkumaanmenoa täytin japanilaisia ristikoita, ne ovat aivan ihania, rakastan niitä, ja katsoin Kadonneet-ohjelman. Tuossahan joka kerta esitellään jokin oikea katoamistapaus jota ei olla selville saatu. En oikein tiedä miksi moista ohjelmaa edes katson, se on ihan hemmetin pelottava ja säikyn koko loppuillan. Nukkumaan menin joskus puolenyön jälkeen, en tarkkaa kellonaikaa enää muista. Nyt aamulla siis juuri heräsin, mutten vielä ole ehtinyt syödä mitään, hyppäsin suoraan koneelle ja pistin Metallicaa soimaan.

--------------------
user posted image
Chico
Posted: Jul 27 2007, 04:58 PM

Eurofisu
Group Icon

Tulin juuri kaupasta Serenan kanssa. Serena osti 0,5 litran Mountain Dew-pullon ja Twix-patukan. Itse ostin Pepsi Maxin ja suihkushampoota. Ostimme myös yhteisen Candy King karkkipussin, ja tässä juuri mässäänkin niitä. Kaupassa oli yllättävän vähän ihmisiä, vaikka siinä klo. 16.00-18.00 välisenä aikana kaupoissa on suurimmat ihmismassat. Melko autiota oli ja sitä kovasti ihmettelin. Noh, hyvä vaan, eipä tarvinnut jonottaa kassalla kovin kauan ^^.

Noh, nyt sitten mässäilen niitä karkkeja, kuuntelen Tiëston uusinta albumia (se on LOISTAVA <3) ja näin ikään. Laitoin juuri uusimman pokémon-jaksonkin lataukseen. Luultavasti istuskelen tietsikan äärellä koko illan, mikäpä sen mukavampaa.
Altaria
Posted: Jul 27 2007, 07:34 PM

Saanen huomauttaa
Group Icon

Group: Moderator
Member No.: 23

Olin siivoamassa isäni kämppää. Sotkua oli, olen siivonnut yhteensä jo monta tuntia siellä, eikä läheskään siistiä ole vieläkään [sain suuren shokin kun menin ensi kertaa...].

Sen jälkeen kävin katsastamassa tuon Harry Potter-elokuvan. Jäi vähän turhan sutaistu tunnelma käteen, kirjassa pitkään puidut kohtaukset vilahtivat ohi silmänräpäyksessä ja Radcliffe ei vieläkään osannut näytellä... muut näyttelijät olivat kyllä loistavia ja grafiikat hienoakin hienompia, tosin niillä mässäiltiin aivan liikaa, erityisesti tyypillisesti loppuhätiköissä. Pimento oli enemmän Pimento kuin olisin olettanutkaan.

--------------------
user posted image
Zervy
Posted: Aug 3 2007, 08:25 AM

אברא כדברא
Group Icon

Member No.: 117

Unohdin kertoa tänne mitä tein eilispäivän illalla, joten kerrotaan se vähän myöhässä: tappelin Wiini kanssa.

Vihdoinkin aloin pohtimaan miten kummassa Wiin pystyy yhdistämään nettiin ja etunenässä kuinka Virtual Consolesta voi pelejä latailla. Käytin ostamaani johtojuttua yhdistääkseni Wiin tähän koneeseen ja toivoin kädet ristissä, että se sitten toimisi ja menisi nettiin. Wii lataili jotain mitälie päivityksiä ja älyttömän kauan siinä menikin, tunnin verran ainakin. Olisi tehnyt mieli heittää mokoma masiina hemmettiin, mutta annoin kuitenkin latailla ihan rauhassa. Vihdoin ja viimein monen sadan harmaan hiuksen jälkeen Wii onnellisesti yhdistyi nettiin, ja viimeinkin myös voin latailla vanhoja pelejä (kunhan jostain Pointseja pöllin). Oi tätä autuutta.

Ja sitten menin nukkumaan ja heräsin ja nyt olen tässä. Tadaa.

--------------------
user posted image
Peksu
Posted: Aug 3 2007, 09:00 AM

Eversti Pesukarhu
*

Member No.: 138

Mitä tein viimeksi?

Eilen: Nousin aikaisin ylös (täytyy harjoitella koulun takia) ja rupesin pakkaamaan tietokonetavaroita kasseihin ja laatikoihin. Sitten käyn suihkussa, löhöän sohvalla ja tapitan The Voicea, koska muilta kanavilta ei tule mitään mielenkiintoista. Äiti tulee töistä ja "tavaroiden pakkaaminen autoon"-sirkus alkaa. Kello on noin neljä kun päästään matkalle kohti Pasilaa, Hartwall Areenaa ja Assemblya. Perillä tavaroiden kasaamista paikoilleen, kilapilutyön lähettäminen tuomaristolle, sekä muiden töiden pällistelyä. Ai juu, kerrankin arpaonnni kävi myöten: Voitin ilmaiset, Hesburgerin tarjoamat, limut koko Assyjen ajaksi... ja olin juuri sillä hetkellä pukeutunu valkoiseksi kissaksi punaisilla ruseteilla höystettynä, kun kamera nappasi minut tähtäimeen ja mikrofoni tungettiin suuhun. kingi.jpg Pian sen jälkeen minua haastateltiin Kouvolan Sanomiin, ja kun siellä suunnalla minulla (ja Darkkiksella, hänhän heidät minulle esitteli) sattuu olemaan tuttavia... ^^0 *isossa pulassa*
Tänään: Menin nukkumaan yhdeltä (yöllä, ihan varmuuden vuoksi), heräsin puol kuus, ja siitä asti olen kiduttanut itseäni täällä Assemblyssa. Yksi yö ohi, kaksi jäljellä. Oikeasti, mikään ei voi olla ärsyttävämpää kuin herätä aikaisin ja ei ole mitään tekemistä, jonka takia olen tullut piinaamaan rakasta foorumia...

--------------------
- "Koska mä nyt en olisi vähän sokerihumalassa?"
- "Samm... eiku siis nukkueassasi?"
- "Ehkä. Ja sit liian nukkumisen jälkeen on kauhee kapula."
Chico
Posted: Sep 30 2007, 06:04 AM

Eurofisu
Group Icon

Olen taas datannut koko yön XD. Täytyy ottaa ilo irti viikonlopuista. Tämän yön aikana olen mm: kitannut noin 1,5 litraa limua, käynyt vessassa noin 10 kertaa, ripannut muutaman CD:n ja järjestellyt winampin soittolistoja, kuunnellut Scooteria sekä Pet Shop Boysia, tapellut kuulokkeiden kanssa, kirjoittanut livejournaliin jotain randomia, kauhistellut DJ Bobon kuvia, tehnyt uusia avatareja "varastoon", katsonut yöchattia noin 5 min, aivastanut miljoona kertaa, niistänyt nenän, kompastunut johtoihin yms yms. Todella tapahtumarikas yö ollut siis, hehe.

Varmaan piakkoin häippäisen nukkumaan...
Azurill
Posted: Oct 10 2007, 07:38 AM

Harmony
Group Icon

Group: Super Moderator
Member No.: 4

Mitä tein viimeksi? Heräsin tuossa klo 7:27 aikoihin ja nousin ylös. Menin hetimiten syömään ja siitä sitten suoraan tähän koneelle. Kun kone käynnistyi, valitsin suosikit-kansiosta Teejiifoorumin ja postasin Sanaleikki-topiciin uuden postauksen. Postauksen jälkeen hiippailin DeviantART:iin katsomaan, miten sotkuinen Smithers with a flower hat on "menestynyt". Repesin huomatessani, että se oli saanut peräti yhden favetuksen xD. Kirjauduttuani ulos Devistä, hiippailin takaisin tänne ja klikkasin Dukitten profiilia, jotta pääsisin Dukitten kotisivulle. Luettuani uusimmat tekstit, tulin takaisin foorumille ja aloin kirjoittaa tähän topiciin.

--------------------
user posted image
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
« Next Oldest | Melumesta | Next Newest »
InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums
Learn More · Sign-up Now

Topic OptionsPages: (13) [1] 2 3 ... Last »

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1090 seconds | Archive