| · Säännöt · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (302) « First ... 275 276 [277] 278 279 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() |
| Dukitte |
Posted: Jul 15 2012, 05:30 PM
|
![]() † Sielultaan musta † ![]() Group: Awarded Members Posts: 699 Member No.: 235 Joined: 20-February 07 |
○ Ihmiset, ihmiset, ihmiset ja vielä kerran ihmiset.
○ Tarvitsen jonkun, jonka kanssa puhua psk. Hyväksikäytän jo Twitteriä mutta kun yksinpuhelu ei kaikesta upeudestaan huolimatta ole tarpeeksi. ○ Nukuin tänään liian pitkään enkä ole saanut katsottua loppuun tuota roskasarjaa, mikä tarkoittaa sitä, että seuraavan sarjan katsomisen jatkaminen pitkittyy... ○ Se on jotenkin vttmst kun inhoaa fiktiohahmoa niin paljon ettei kestä sitä. Tai oikeastaan se on fantastista. Jos joku tajuaa niin loistavaa. ○ Haluaisin pelata mutta tuntuu, että pelattavaa on liikaa enkä saa aikaiseksi päättää mistä lähtisi liikkeelle. ○ Haluaisin ostaa pelejä ja pari uutta konsolia... ○ Haluaisin lukea ja kirjoittaa, mutta olen liian laiska. ○ Haluan Bonslyn mutta ei sellaista nyt ikuisuuksiin saa. ○ Se kolme viikkoa on kulunut ja huomenna taas takaisin paskaduuniin. Ampukaa minut. -------------------- ![]() Blah blah blah. Doesn't anyone ever edit this stuff? |
| Team Aqua |
Posted: Jul 15 2012, 07:15 PM
|
|
... ![]() Group: Members Posts: 230 Member No.: 37 Joined: 17-March 05 |
Intti, hehheh! Ajatus vuodesta ei enää houkuttelekaan yhtään, vaikka kaikki viikot eivät tulekaan olemaan yhtä typeriä kuin tämä ensimmäinen. Puolta vuotta enempää en tosiaankaan toivottavasti joudu täällä laitoksessa viettämään.
Eikä tämä kuumekaan juuri mieltä kohota. -------------------- |
| Ruka |
Posted: Jul 15 2012, 08:02 PM
|
![]() Italialainen Merirosvo ![]() Group: Members Posts: 292 Member No.: 376 Joined: 17-December 08 |
Vatuttaa vaan kun en oo ollu täällä pitkään aikaan. Ja se myös kun hukkasin mun pyöränavaimen, juhuu
-------------------- PIRATES.
|
| Dukitte |
Posted: Jul 16 2012, 04:02 PM
|
![]() † Sielultaan musta † ![]() Group: Awarded Members Posts: 699 Member No.: 235 Joined: 20-February 07 |
○ En voi kuvata sitä riemua ja hyvää iloa mikä tulee siitä kun kävelet työpaikkaan sisään, ja se iki-ihanin työtoverisi sitten pirteästi toteaa, että "ehtisin jo toivoa ettet sä tulisikaan. :)" Ja yhtä kauniin mukavia kommentteja sain koko päivän häneltä ja muilta. Tosi hyvä mieli, tosi tosi hyvä, ihan mahtava. :))))))
○ Haluan pois tuolta ja takaisin viime viikkoon. ○ *shoots self* -------------------- ![]() Blah blah blah. Doesn't anyone ever edit this stuff? |
| Tompsoniitti |
Posted: Jul 16 2012, 09:55 PM
|
![]() Keisari Tompsoniitti ![]() Group: Members Posts: 377 Member No.: 478 Joined: 1-September 11 |
* Missään ei ole ketään - kumpikin vakiforeistani on aivan hiljainen, kerpele.
* Ja koska Terppala on hiljainen, ei Sota-Peltsuun suunnitellusta finaalipostausmaratoonistakaan tietenkään tullut mitään. * Ne samat wanhat "elämäni on tyhjää" -valitukset: mulla ei ole ystäviä, ei rakkautta, ei materiaa, ei saakeli edes vapautta! * Ja huomenna paluu laitokseen. Kerpele. * Ihmiset, lienee sanomattakin selvää että tää on niitä hetkiä joina sitä toivoo vaan nopeeta ja kivutonta äkkikuolemaa. Ja sitten musta tuntuu vieläkin kauheemmalta koska mä oikeesti tajuan toivovani jotain sellasta. Ja sitten mä toivon sitä vieläkin kovemmin. Ja sitten tuntuu taas entistä pahemmalta... Se on noidankehä! * Se joka onnistuneesti piristää mua on maailman ihanin ihminen nyt ja ikuisesti, kiitos. En mielelläni menis näissä fiiliksissä nukkumaan. -------------------- "...Se joka hakee popcornia ei joudu pesemään vessoja tänä iltana." ~ Keisari siteeraa (luultavasti) Nitian Lakikirja(sto)n osaa #3
|
| Zervy |
Posted: Jul 17 2012, 12:43 PM
|
![]() אברא כדברא ![]() Group: Awarded Members Posts: 856 Member No.: 117 Joined: 15-February 06 |
Ei tiistaipäivää ilman seikkailua.
Yritin tuossa rekisteröityä Photobucketiin ja ihmettelin vallan kauhiasti, kun lukuisista yrityksistä huolimatta Photobucket metelöi, että meikäläisen sähköpostiosoitteesta olisi mukamas tehty jo tunnus. Noh, rupesin sitten salapoliisiksi, klikkasin käyttäjänimen ja salasanan palautettavaksi tuohon sähköpostiin ja sain siinä viestissä jonkun ihan ihme numerosarjan. Seuraavaksi kirjauduin sillä Photobucketiin ja selvisi, että joku thaimaalainen oli tehnyt sen yli neljä vuotta sitten, joskaan tyyppi ei ole lisännyt sinne ymmärtääkseni mitään :DDD. Kyllä siinä hetken aikaa kylmäsi, kun mietti, että minne kaikkialle sähköpostiosoitteellani on joku idän ihme mennyt rekkaamaan... Onneksi tämä kyseinen s-posti on vain tuollainen kaatopaikka, jota käytän vain joihinkin rekisteröitymisiin, kun sitä virallista ei todellakaan uskalla änkeä ihan joka paikkaan. Hämmästyttää vaan se, kun en mielestäni ole saanut tuohon roskasähköpostiin koskaan mitään hyväksymisilmoitusta Photobucketilta eikä tilille ole murtauduttukaan... No mutta sama se nyt enää tässä vaiheessa on, kun thain rekkaamisesta on jo neljä vuotta aikaa. Laitoin tuon Photobucket-tunnuksen heti poistettavaksi ja täytyy kokeilla rekata itse myöhemmin uudelleen. Eipä tässä tällä kertaa muuta. -------------------- |
| Chico |
Posted: Jul 18 2012, 10:11 AM
|
||
![]() Eurofisu ![]() Group: Awarded Members Posts: 808 Member No.: 18 Joined: 1-January 05 |
- Yleisissä pesutiloissa on taas massiivinen kusiaisongelma. Siellä niitä vilisee mustanaan, varsinkin suihkutiloissa. Hrr. Talon hallitsijalle on infottu kys. ongelmasta ja hän lupasikin hoitaa asian mitä pikimmiten, joten nyt täytyy vain odotella. - Seuraan jo melkein kahtasataa blogia Tumblr:ssa :O. En tiedä itsekään mistä noita on oikein kertynyt. Ei mikään ihme, että dashboardin tsekkaamisen menee aina koko helvetin päivä, ilta ja vielä yö päälle. Eikä sekään riitä, koska uutta matskua tulee jokaisella minuutilla lisää. Tähänkö haluan oikeasti lyhyen ja kallisarvoisen elämäni kuluttaa? :DD Nyt pitää kyllä ruveta karsimaan noita oikein rankalla kädellä.
Aww ^^ *rutistaa takaisin*. Kiitos ihanan kannustavasta viestistä, yritän pitää lipun korkealla, vaikkei se hirveän helppoa olekaan näissä olosuhteissa. Onneksi reuma on kuitenkin sellainen sairaus, jonka kanssa pystyy elämään suhteellisen normaalisti (kuten mainitsitkin tuosta kaverisi tapauksesta) ja siihen on nykypäivänä saatavilla hyvää hoitoa + kuntoutusta. Tietenkin toivon ettei olisi reumaa ja näille kivuille löytyisi jokin "ei-sairaudellinen" selitys, mutta mitään ei voi diagnosoida tai sulkea pois ennen kuin on kunnolla tutkittu. Toivon pyhästi että tuo lekuri, jota olen menossa tänään iltapäivällä tapaamaan, ottaa oireeni vakavasti ja osaisi kertoa mitä tehdä seuraavaksi. |
||
| KenraaliDarkkis |
Posted: Jul 19 2012, 05:13 PM
|
![]() Future ruler of the universe ![]() Group: Moderator Posts: 781 Member No.: 5 Joined: 30-November 04 |
- Läppärini E-nappula irtosi, nyt en saa sitä toimimaan kunnolla. :F Kirottua, ei kirjoittamisesta tule enää mitään..!
- Ratsastustunnilla oli kivaa (<- tuo ei siis ollut raivon aihe) mutku se on ohi jo. :( Aika kuluu kuin siivillä kun on kivaa. - Laiskottaa... -------------------- ![]() "But humans have used and betrayed me. So, I stand alone!" |
| Yamato Sake |
Posted: Jul 19 2012, 07:34 PM
|
![]() Kirjoittajien aatelia ![]() Group: Members Posts: 141 Member No.: 433 Joined: 24-July 10 |
-Auton moottori nakuttaa ja alan foorumilla seikkaillessani löysin tähän syyn, jota en osaa itse korjata (mikä nyt ei ole suurikaan ihme) eli korjaamolle mars, ja kukkaro itkee verta. Pieniä vikoja on muutenkin ihan tarpeeksi. Ehkä korjautan nekin samalla, jos massit riittää.
-Asumis asiassa ei edelleenkään muutosta, mikä johtuu suurelta osin siitä että muutan mieltäni joka toinen tunti. Uskoisin saavani yhden ihan välttävän kämpän, mutta kun jahkailen ja epäröin... Ehkä ei pitäisi tästä vielä stressata niin kovasti. -Herkkujen syöminen alkaa karata käsistä. Saisikohan intin käydä uudestaan, olis joku joka potkis perseelle ja pitäis ruodussa... -------------------- D.U.C.K.
|
| Munchy |
Posted: Jul 20 2012, 01:07 PM
|
![]() love me *munch* ![]() Group: Members Posts: 707 Member No.: 171 Joined: 24-July 06 |
- Sattui pieni tapaturma tänään salilla, aaauts. Tein kohtalaisen kookkailla käsipainoilla treeniä, ja sarjojen jälkeen olin ihan hapoilla. Hyvä että jaksoin edes nostaa painoja enää. Telineeseen ne piti kuitenkin saada, mutta juuri kun olin laskemassa niitä siihen, niin toinen paino lipsahti kädestä niin, että sormi jäi sen ja metallitelineen väliin. Ei se oikeastaan edes tuntunut siinä vaiheessa miltään - pieni punainen jälki jäi sormeen. Mutta nyt siinä onkin ammottava punainen aukko ja vähän mustelmaa ympärillä, ja sormi on turvonnut niin että se on tuplasti muiden kokoinen:D Kivaa.
- Mokoma tupakkakäytäntö. Kävin tänään läheisessä marketissa ostamassa vähän evästä ja virvoiketta viikonloppua varten ja ostinpa sitten askin tupakkaakin (siis kaverilleni, niin niin...). Se ainainen ongelma, kun siltä myyjältä pitää kysyä, että minkä numeron takana on mitäkin. Ja sekin vielä, kun ne vaihtelee kauppoittain. Aina saa odotuttaa sitä jonoa takana, kun se myyjä etsii sitä numeroa ja sitten itsekin yrität paikantaa sen siitä ruudukosta, aina yhtä rassaavaa. - Pakkaamista ja koulutehtävien tekemistä ja vaikka mitä oli tälle päivälle tavoitteena, mutta toistaiseksi en ole tehnyt niistä mitään! Tämän piti olla stressitön päivä, vaan minkäs minä itselleni mahdan... - Ihanainen Joponi tosiaan varastettiin muutama kuukausi sitten (sain siitä onneksi vakuutusrahoja jo takaisin!!), joten nyt olen pyöräillyt iskän vanhalla urheilupyörällä. Ja se jos joku on kunnon sporttipyörä - satula on ihan ihme vänkylä asennossa verrattuna ohjaustankoon ja hyvä että pääsee edes pyörän selkään istumaan. Sitten kun sillä ajaa pikkuisenkin matkan, niin on heti selkä kipeä. Voi kun on ikävä Jopon rentoa pyöräiltyyliä... EDIT: Ainiin hahaa, meinasin unohtaa päivän parhaan! Huomasin, että kyynärtaipeisiini oli taas ilmaantunut ihottumaa, ja koska omat tökötit oli loppunut, etsin kylpyhuoneen kaapeista _jotain_ kosteusvoidetta. Käteeni sattui joku puteli ja laitoin siitä sitten rasvaa taipeisiini... kuinka ollakaan, voiteessa oli myös ruskettavaa ainetta, ja nyt mulla on rusehtavat läikät käsivarsissa:D Pitäisi varmaan rasvata koko keho, että olisi tasainen väri iholla. -------------------- toodles! |
| KenraaliDarkkis |
Posted: Jul 20 2012, 08:35 PM
|
![]() Future ruler of the universe ![]() Group: Moderator Posts: 781 Member No.: 5 Joined: 30-November 04 |
- Tuo läppärini E-kirjain spragaa niin paljon että kirjoittamisesta tuskin tulee mitään. Mokoma irtonainen romu, ja takaisin paikalleen sitä ei enää saa, kaikki ilveet ja konstit on käyty läpi.
- Mokkula! Toimi, mokoma vanha romu! - Ihmiset.. Yksi joka joskus esitti niin mukavaa immeistä onkin nykyään sitten veriviholliseni. >_> Tuhoan hänet ja hänen perheensä vielä joku päivä. Itse asiassa tilaisuus siihen saattaa koittaa hyvinkin pian, sillä olen lähdössä matkustelemaan... - Olen ilmeisesti karkoittanut meselistalaiseni, kun ei ketään enää ole mesessä toisin kuin kuukausi sitten. Plääh, hyödytön kapine koko mese. Ainoa kuka haluaa jutella kanssani elää muutenkin rapakon toisella puolella ja tällä on muutenkin niin kiireinen elämä ettei hän koskaan jouda meseen. Onneksi on sähköposti. - Vika viikko kesälomaa... NÖYYYYHHHH!! D: - Laiskottaa pirusti. Enkä tietenkään saa mitään aikaan koska valitan täällä sen sijaan että oikeasti tekisin jotain. :< -------------------- ![]() "But humans have used and betrayed me. So, I stand alone!" |
| Tompsoniitti |
|
![]() Keisari Tompsoniitti ![]() Group: Members Posts: 377 Member No.: 478 Joined: 1-September 11 |
Nuo hoitajiksi tituleeratut moralistisiat on sitten kivoja kun ne kohtelee mua natsistisesti. Oikeasti, jos Yhdistyneet Kansakunnat kuulisi niiden tekemistä ihmisoikeusrikkeistä, tämä pulju joutaisi lekan alle ennen kuin ne ***vetin ***kat ehtisi kissaa sanoa. Tekisi jo melkein mieli heittää lanttia siitä, kostanko vai en -
Ja nyt tuli melko tulikiven käryistä tekstiä, ei yleensä multa ihan tämmöistä irtoa. Pahoittelen, muttakun ne ***keleen moralisti***kat! -------------------- "...Se joka hakee popcornia ei joudu pesemään vessoja tänä iltana." ~ Keisari siteeraa (luultavasti) Nitian Lakikirja(sto)n osaa #3
|
| Purjo |
Posted: Jul 22 2012, 10:19 AM
|
![]() :3 ![]() Group: Members Posts: 400 Member No.: 109 Joined: 7-January 06 |
Kivaa. Olin menossa yöllä kotiin, mutta en päässy. Iskä oli lukinnu kaikki ovet ja jopa mun huoneen ikkunan, eli ilmeisesti lensin sitten nyt pihalle. Ihan helvetin mahtavaa, koska tilillä rahaa 2 senttiä, mukana nää vaatteet mitkä mulla on päällä ja puhelin, josta on akku loppu eikä kaverilla oo laturia. Mitähän ihmettä tässä nyt tekis? Jos pääsen mitenkään täältä kaverilta pois, niin yritän hipsiä kotiin ihan hiljaa. 8| En mä voi kadullakaan asua.
Huhhuh. Draamaa.......... -------------------- |
| Munchy |
Posted: Jul 22 2012, 04:17 PM
|
![]() love me *munch* ![]() Group: Members Posts: 707 Member No.: 171 Joined: 24-July 06 |
Eilinen, hups. iPhone on palasina, jalat ottanu vähän osumaa ja unohdin paidankin narikkaan (joka olikin sitten salamyhkäisesti hävinnyt kokonaan). Ei se auta kuin ottaa joku kotoa löytyvä vanha luuri käyttöön (tai sitten ostan uuden), laittaa laastaria jalkoihin ja ostaa uusia paitoja. Yh, nyt on oloja tiloja ja väsymystä ilmassa.
(kiitos muuten onnitteluista, lämmitti vanhan miehen sydäntä) -------------------- toodles! |
| Dukitte |
Posted: Jul 22 2012, 08:01 PM
|
||
Huhhuh, voin vain kuvitella kuinka kiireisenä tuo sinut pitää. Itselläni on seurannassa 70 blogia ja niiden kanssa on jo kädet ihan täynnä.. ○ Huomenna on maanantai ja minun tekisi mieli hirttäytyä ovenkahvaan, jotten joutuisi tuonne paskaduuniin. ○ En saanut tehtyä tänään mitään mitä piti. ○ En myöskään ole aikoihin totellut tehtävälistojani ja se rassaa. ○ Haluaisin jo jatkaa 24 maratoniani. ○ Tili tuli perjantaina, ja olen siitä kuluttanut jo melkein puolet. Huppista. Kannattaisi hiukan varoa kun ensi kuussa on sitten rahantulo on hyvin epävarmaa.. ○ Aikuisten asiat osaa olla hankalia. Saanko olla 13wee? -------------------- ![]() Blah blah blah. Doesn't anyone ever edit this stuff? |
||
Pages: (302) « First ... 275 276 [277] 278 279 ... Last » |
![]() ![]() |