| · Säännöt · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (4) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() ![]() |
| kiesu |
Posted: Oct 17 2006, 01:04 PM
|
![]() • Peace Walker • ![]() Group: Members Posts: 966 Member No.: 44 Joined: 16-April 05 |
Eli, topickin ideana on mainostaa DA accojanne. Duunatkaa linkki omalle devi-sivullenne. Antakaa pieni kuvaus Gallerianne sisällöstä, tai kertokaa mitä te pääasiassa sielä teette.
Ja jos vain sanottavaa löytyy, niin arvostelkaahan toistenne Gallerioita. Meikäläisen DA on siis tuon näköinen paikka. Journalia mie en ole ikinä jaksanut kyhätä. Ja vaikka minut nyt onkin jo muutamaan kertaan Tagattu, en sellaisia kuitenkaan ala tekemään. Tuolta Galleriasta ei löydy kyllä juuri mitään Anime tyylistä (ehkä vanhemmista kuvista), enemmänkin länsimaisvaikutteisia. Käsialani ei kylläkään ole yhtään niin äijämäistä kuin länsimaisissa sarjakuvissa, mutta vaikutteita on paljon ja tulee vain lisää. Suurin osa noista töistä on Oekakeilla tehtyjä, osa on sitten Traditionaalisesti toteutettuja, tai sitten sekä että. Kuvista sen verran, että suurimmassa osassa kuvista on jotain omia hahmoja tai fanarttia, täysin randomiukkoja tulee erittäin harvoin tehtyä. Väritys on vielä iso aukko, mutta treenaan sitä koko ajan. -------------------- |
| Skitty |
Posted: Oct 17 2006, 02:55 PM
|
|
Unregistered |
Omani on tässä,
ei kovinkaan paljoa sisältöä....>_< En pääse päivittämään vieläkään,kiitos hakkerien. Ja kiitos wachaamisista,Ninzo ja Peksu...^^ |
|
|
| Ninzo |
Posted: Oct 17 2006, 10:13 PM
|
![]() Uu, ZING! ![]() Group: Members Posts: 131 Member No.: 153 Joined: 16-June 06 |
Eipä kestä Skitty^^
Oma DA-arkistoni on tuolla... Ei sieltä paljon mitään vielä löydy... Mutta jos vain ja kunhan saan sen kauan ja kaikkialla jankuttamani skannerin, niin saisin täytettyä mokomaa. Tyypillisesti en pitäydy missään tietyssä aiheessa tai tekotavassa... saatan valokuvata/maalata/piirtää/tehdä tietokoneella yms yms. Harjoiteltavaa löytyy aivan liikaa, mutta katsoo nyt jos joskus vaikka korjaantuisi nekin asiat... -------------------- |
| Chico |
Posted: Oct 18 2006, 09:52 AM
|
![]() Eurofisu ![]() Group: Awarded Members Posts: 808 Member No.: 18 Joined: 1-January 05 |
Oma vaatimaton DA:ni löytyypi täältä.. Sieltä ei tosin löydy mitään mielenkiintoista, muutama paintti- töherrys, nekin on jo 2-3- vuotta vanhoja. Eli niistä ei kannata sanoa mitään. ^^'
DA:han kirjauduin ihan huvin vuoksi. Tosiasia on, että olen taiteellisesti lahjaton, joten teoksiani ei tulla tuolla paljonkaan näkemään. Jos minulla olisi skanneri, voisin skannata muutaman ihan kelpo kuvatuksen kaiken kansan nähtäväksi... Piirrän pääasiassa Pokémon- hahmoja, niiden piirtämistä kun olen harrastanut siitä lähtien kun sarja rantautui Suomeen. Piirrän myös paljon muutakin kuin Pokémoneja, esimerkiksi epämääräisiä suurisilmäisiä karvapalloja ja ylilaihoja bishejä |
| Azurill |
Posted: Oct 21 2006, 11:55 AM
|
![]() Harmony ![]() Group: Super Moderator Posts: 1,029 Member No.: 4 Joined: 27-November 04 |
DA-galleriani
Eli, rekisteröidyin Deviin 16. tammikuuta 2005 Raichu Saanan DA-gallerian innostamana. Harmikseni Azurill-nimi oli jo pihistetty, joten pitkän pohdinnan jälkeen tyydyin Teejiin keksimään Azurenna-nimeen. Galleriani aiheet pyörivät pääasiassa Pokémonin, Sonicin ja Futuraman ympärillä... oikeastaan enimmäkseen vain Futuraman, koska Pokémon- ja Sonic-hahmot ovat harmikseni niin pahuksen vaikeita piirrettäviä. Pitäisi harjoitella niiden piirtämistä oikein tosissaan... Mitenkäs kuvien värityksen laita sitten? Surkeasti mennöö, sillä koneeltamme ei löydy kuin MS Paint, Paint Shop Pro 3, PhotoStudio 2000 ja PhotoImpression 4, jotka eivät sisällä kunnollisia toimintoja. Suunnittelimme Teejiin kanssa joskus uuden kuvankäsittelyohjelman ostamista, mutta kun huomasimme, kuinka törkeän paljon ne maksavat (suunnilleen 800 €), ajatus valahti lavuaarista tyylikkäästi viemäriin. Eli Paintissa vara parempi, koska ei ole varaa parempaan. Mutta koskas minä olen viimeksi tuonne töherryksiäni sitten lähetellyt? Ikuisuuksia sitten! Viimeinen kuva, jonka sinne olen tehnyt, on lähetetty 13.7.2005... Siihen löytyy kolme syytä: A) En kovinkaan usein pidä töistäni, joten suurin osa hahmotelmistani lentää hetimiten roskikseen. B) Kiireitä, kiireitä, aina riittää liikaa kiireitä etenkin koulun puolesta, jotta ehtisin suunnittelemaan/tekemään kunnolla mitään. C) Ellen ole liian kiireinen, olen yllättäen liian laiskalla tuulella, jolloin ideasuoni jumittaa pahemman kerran. Tätä nykyä siis pääasiassa kommentoin muiden töitä sekä kirjoittelen aika ajoin journaleita, jotta porukka tietää, että hengissä yhä ollaan. Tavoitteeni olisi kuitenkin ottaa viimein itseäni niskasta kiinni, ja piirtää jotakin. -------------------- |
| Dark Mewtwo |
Posted: Nov 11 2006, 05:11 PM
|
![]() Future ruler of the universe ![]() Group: Moderator Posts: 781 Member No.: 5 Joined: 30-November 04 |
Nöff.. Tänne en olekaan vielä kirjustanut.
Oma DA-accountini löytyy siis täältä. Alussahan minulla oli accounti tuolla tällä vanhalla DarkMewtwo-tunnuksella, mutta ikävä kyllä unohdin sen accountin salasanan silloin, kun minulla oli tämä "epäluova kausi" eli en jaksanut piirtää mitään, eli ei ollut mitään DA:han tungettavaakaan. Kuvat piirrän yleensä käsin ja skannaan sitten koneelle Peksulta saamallani monitoimilaiteskannerimikäliesysteemillä, ja sitten vain värittelen ja varjostan ne Adobe Photoshop CS2:ta hyväksikäyttäen. X) Joskus saatan käyttää piirtopöytäänikin piirtämiseen, mutta koska se on hitaampaa ja vaikeampaa puuhaa, tyydyn mielummin piirtämään käsin ja skannaamaan. Varjostuksessa ja värityksessä piirtopöydästäni silti on suuri apu, sillä se on paljon tarkempi kuin hiiri. Edit: Osoite päivitetty! This post has been edited by Dark Mewtwo on Sep 7 2010, 12:43 PM -------------------- ![]() "But humans have used and betrayed me. So, I stand alone!" |
| May |
Posted: Nov 13 2006, 10:23 PM
|
![]() :3 ![]() Group: Members Posts: 400 Member No.: 109 Joined: 7-January 06 |
DA-galleriani. <-- Tuolla ei ole kuin yksi kuva, koska tein uuden tunnuksen, ja olen ollut laiska laittamaan kuvia sinne, se on niin hidasta.. XD . Vanha tunnukseni oli, Mayppinen. Mutta, antaa nyt olla tämän. Ensimmäisen kerran liityin ehkä puoli vuotta sitten, nyt olen alkanut käyttää sitä useammin, hyvin usein, jokapäivä. 8DD
Kuvieni aiheet ovat yleensä ihmiset/ ihmisten tapaiset öllimöllikät. Piirrän hyvin usein Naruto kuvia, mutta en laita niitä DA:han kovin usein, koska ne ovat jo Naruto.fi sivustolla. Eli ihmisiä piirtelen, kyllä sinne jotain muitakin möllejä tulee..mutta. Kuvat ovat mangatyylisiä, ja yleensä skannattuja. En yleensä jaksa värittää käsilläpiirrettyjä, mutta poikkeuksiakin on. Koneella piirretyt väritän aina. Koneella piirtäessäni piirrän Kupolin oekakissa<3 Kuvat ovat hyvin hutaistuja, en kyllä ymmärrä, miksen ikinä jaksa keskittyä, jokaisessa kuvassani menee korkeintaa 20-30min, joka on hyvin vähän. ;__; Noniin, olkoon. -------------------- |
| Peksu |
Posted: Nov 18 2006, 08:15 PM
|
![]() Eversti Pesukarhu ![]() Group: Members Posts: 47 Member No.: 138 Joined: 3-May 06 |
Jaksoinpas raahatutua tännekin! Ai että DA-ossa? Kyllä se järjestyy. Se on tässä.
Galleriani on hieman sekalainen (ja sukka), ja tällä hetkellä minulla on enemmän faveja kuin omia taideteoksia, mutta toivottavasti tuo korjaantuu pian... ^^0 Ja tulkaa potkimaan takamukseen, jos tuntuu siltä, etten tee tarpeeksi paljon riittävän lyhyessä ajassa. Valitettavasti minulla on mahdollisuus piirtää lähinnä vain viikonloppuisin, eli se kestää, varsinkin kun Inspis lähti Elämän mukana lomalle... Piirrustuksia jotka ovat työn alla (ja pahasti myöhässä): 1. Kaaos. Olen vihdoinkin saanut sen luonnosteltua! 2. Eräs mustavalkoinen "juliste" väritettynä versiona... ^^0 (kyseessä oleva "juliste"...) 3. Jolteon a´la Peksu 4. Darkkis yhteen fanitarinaan liittyen... Valmiita, DA:han laitettavia (ja todennäköisesti hukassa olevia) kuvia: 1. Koira ketjun päässä. Noiden lisäksi en ole aloittanut seuraavia kuvia: 1. Eevee a´la Peksu. 2. Vaporeon a´la Peksu 3. Avri yhteen fanitarinaan liittyen... Wooo! Olen saanut piiirroksia valmiiksi! *tuuletusta* -------------------- - "Koska mä nyt en olisi vähän sokerihumalassa?"
- "Samm... eiku siis nukkueassasi?" - "Ehkä. Ja sit liian nukkumisen jälkeen on kauhee kapula." |
| Absol |
Posted: Jan 12 2007, 08:47 PM
|
![]() Renji Fan and Pokemon Freak ![]() Group: Members Posts: 35 Member No.: 218 Joined: 7-December 06 |
Jippii! Mullakin on nyt DeviantARTissa oma sivu juttu: linkki on tässä.
Siellä on nyt vasta kolme ihan mun piirtämää kuvaa jotka pistin tänään sinne. xP Ajattelin pistää enemmän huomenna ja vähän muokkailla myös. xF -------------------- |
| Peksu |
Posted: Jan 13 2007, 03:11 PM
|
![]() Eversti Pesukarhu ![]() Group: Members Posts: 47 Member No.: 138 Joined: 3-May 06 |
Hyvähyvähyvä Absol! *Saarioisten mummo* Lisäälisää! Olet kyllä taitava piirtäjä.
Tuosta tulikin mieleeni, että minun pitäisi kans tehdä sitä sun tätä DA:han. -------------------- - "Koska mä nyt en olisi vähän sokerihumalassa?"
- "Samm... eiku siis nukkueassasi?" - "Ehkä. Ja sit liian nukkumisen jälkeen on kauhee kapula." |
| Champion Lance |
Posted: Mar 2 2007, 06:06 PM
|
![]() Riddle me this~ ![]() Group: Members Posts: 179 Member No.: 239 Joined: 2-March 07 |
No moi kaikki!
(olen tällainen uusi hiippari täällä) Juu, multa löytyy kanssa nuo DA-sivut täältä :DA-sivuni! ei sitten saa pelästyä Chico: No sittenhän galleriasi on vierailemisen arvoinen ;D *klikkaa linkkiä*. Ai niin, tervetuloa foorumille! -------------------- ♥ ♥ ♥ ♥ Click here to see my art!♥ ♥ ♥ ♥
![]() |
| Victorious |
Posted: Apr 10 2007, 07:52 AM
|
![]() (^v^) ![]() Group: Members Posts: 180 Member No.: 246 Joined: 10-April 07 |
Gör, mielläkin on x3 Ihme kyllä. nyt ei ole hetkene tullut lisättyä mitään, kun eei ole scanneria eikä koneellapiirto ole plussiani..
Klik.. -------------------- |
| AoiNeko |
Posted: Apr 10 2007, 04:10 PM
|
![]() Maskotti ![]() Group: Members Posts: 200 Member No.: 107 Joined: 21-December 05 |
Jepajee, ja huomenna lissää. :'D Minullakin siis on tuolla tili ja suurimmaksi osaksi sinne varmaan tuleekin vain tylsiä valokuvia, koska piirtää en osaa kovinkaan hyvin. Katsotaan nyt miten tulevaisuudessa käypi. Käykää moikkaamassa ja kommentoissa, kiltit?
http://sininenkissa.deviantart.com/ -------------------- R O A R
|
| Sailor Silphymon |
Posted: Jul 29 2007, 09:04 PM
|
![]() Blaze ![]() Group: Members Posts: 373 Member No.: 134 Joined: 11-April 06 |
SailorSilphymon @ Deviantart
[Kirjoitan uuden kuvauksen joskus toiste..] This post has been edited by Sailor Silphymon on Jul 31 2008, 08:40 PM -------------------- |
| Mewtwolover |
Posted: Aug 7 2007, 01:31 PM
|
![]() Mewtwonpalvoja ![]() Group: Awarded Members Posts: 198 Member No.: 214 Joined: 30-November 06 |
-------------------- Kehitä! ![]() Kehitä minua!Teejii Awards 2010, 2011, 2012: - Pervoin käyttäjä (miespuolisista) Teejii Awards 2012: - Vuoden datis |
Pages: (4) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() ![]() |