| · Säännöt · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|

| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Pages: (4) [1] 2 3 ... Last » ( Go to first unread post ) | ![]() ![]() |
| Tompsoniitti |
Posted: Apr 14 2012, 04:35 PM
|
![]() Keisari Tompsoniitti ![]() Group: Members Posts: 377 Member No.: 478 Joined: 1-September 11 |
Joo, eli meikäläinen alkoi sitten hääriä testejä sekä visoja Quiztronissa. Tätä kirjoittaessani ei ole kuin yksi, Torsomech -tarinaani liittyvä persoonallisuustesti, mutta lisää tulee joskus mahd. pian.
Käykääs kokeilemassa, ja muistakaahan ilmoitella tuloksistanne minulle *utelias*. :3 -------------------- "...Se joka hakee popcornia ei joudu pesemään vessoja tänä iltana." ~ Keisari siteeraa (luultavasti) Nitian Lakikirja(sto)n osaa #3
|
| Reni |
Posted: Apr 14 2012, 06:47 PM
|
![]() ~ Pumpulipallo ~ ![]() Group: Members Posts: 118 Member No.: 127 Joined: 21-March 06 |
Kiva testi oli~ Sain Boomblasterin - selvästi siis oikea Torso minulle! :'3
-------------------- |
| Azurill |
Posted: Apr 14 2012, 07:13 PM
|
||
![]() Harmony ![]() Group: Super Moderator Posts: 1,029 Member No.: 4 Joined: 27-November 04 |
Boomblasterin sain minäkin:
Ihan mukava testinen. :) -------------------- |
||
| Tompsoniitti |
Posted: Apr 14 2012, 07:52 PM
|
![]() Keisari Tompsoniitti ![]() Group: Members Posts: 377 Member No.: 478 Joined: 1-September 11 |
Jees, kiva kun kelpaa. Ja testejähän teen lisää (ehkä jopa visoja joskus) jahka tulee inspis & on aikaa. Mutta, tehkääpäs immeiset nyt kaikki ensin tuokin, ja olen edelleen halukas kuulemaan tuloksenne
Itse sain (testiluontoisen kokeilun jälkeen) Grandmasterin. Mitäääkh?! xD Oi, ja mehän ei sitten välitetä kielioppi- tai kirjoitusvirheistä, eh... -------------------- "...Se joka hakee popcornia ei joudu pesemään vessoja tänä iltana." ~ Keisari siteeraa (luultavasti) Nitian Lakikirja(sto)n osaa #3
|
| Chico |
Posted: Apr 14 2012, 09:52 PM
|
||
![]() Eurofisu ![]() Group: Awarded Members Posts: 808 Member No.: 18 Joined: 1-January 05 |
Hyper Pigeon:
Hyvää, suht. sujuvaa englanninkieltä, ei ainakaan itselläni jäänyt mitään epäselväksi :) Ja kiva testi muutenkin, tee ihmeessä lisää! |
||
| Tompsoniitti |
|
Käviskö tälläinen näin alkuun? Selvitä mikä olisi paikkasi Tompsonitian armeijassa. Pelippersotia seuranneet varmasti tietävät ketkä noissa tehtävissä varsinaisesti ovat - on aika katsoa kenen saappaissa seisot... Oletko itse Keisari, vaiko hänen uskollinen assistenttinsa? Vai tavallinen rivimies, tai kenties lääkintäupseeri/noitatohtori? Taikka teknikko tahi peto? Selvitä itse!
-------------------- "...Se joka hakee popcornia ei joudu pesemään vessoja tänä iltana." ~ Keisari siteeraa (luultavasti) Nitian Lakikirja(sto)n osaa #3
|
| Reni |
Posted: Apr 14 2012, 10:17 PM
|
![]() ~ Pumpulipallo ~ ![]() Group: Members Posts: 118 Member No.: 127 Joined: 21-March 06 |
Ihan tuntematon aihe, kun en Pelippersotia ole seurannut, mutta mukava tuota oli silti tehdä. ^^ Tulokseksi tuli noitatohtori~
-------------------- |
| Azurill |
Posted: Apr 15 2012, 07:54 AM
|
||
![]() Harmony ![]() Group: Super Moderator Posts: 1,029 Member No.: 4 Joined: 27-November 04 |
Armeija-testistä tuli The Wingman:
-------------------- |
||
| Dark Mewtwo |
Posted: Apr 15 2012, 08:57 AM
|
||
![]() Future ruler of the universe ![]() Group: Moderator Posts: 781 Member No.: 5 Joined: 30-November 04 |
Itse asiassa sain Pyro Devilin. XDDDDD En edes tunne noita Torsoja, joten olisi kiva tietää noista enemmän, sillä en ole vieläkään jaksanut lukea kaikkia tarinoitasi kiitos rästitöiden... -------------------- ![]() "But humans have used and betrayed me. So, I stand alone!" |
||
| Tompsoniitti |
|
*repsistä* Ja Niitti, the Oracle tekee sen taas! Azu, (uskollinen assistenttini,) laita mulle lottokuponki, heti! xD
Muttasiis vakavasti ottaen Dark, lue ihmeessä. Ja lisää tulee kun lisää tulee... *pyörittelee ideoita mielessään* -------------------- "...Se joka hakee popcornia ei joudu pesemään vessoja tänä iltana." ~ Keisari siteeraa (luultavasti) Nitian Lakikirja(sto)n osaa #3
|
| Dukitte |
Posted: Apr 15 2012, 10:18 AM
|
![]() † Sielultaan musta † ![]() Group: Awarded Members Posts: 699 Member No.: 235 Joined: 20-February 07 |
Tein molemmat testit.
![]() -------------------- ![]() Blah blah blah. Doesn't anyone ever edit this stuff? |
| Tompsoniitti |
Posted: Apr 15 2012, 10:43 AM
|
^ Ja tuostahan voidaan päätellä, että Duki havittelee kruunuani! xD
Mutta, iski tylsyys joten uutta kehiin. Tällä kertaa on kyseessä DMtcg, tarkemmin sanottuna millainen duelisti olet. Ei haittaa vaikkette tajuaisi kyseisestä lajista mitään, kyllä tosta (kai) jotain irti saa. -------------------- "...Se joka hakee popcornia ei joudu pesemään vessoja tänä iltana." ~ Keisari siteeraa (luultavasti) Nitian Lakikirja(sto)n osaa #3
|
| Azurill |
Posted: Apr 15 2012, 10:55 AM
|
||
Duelist-testi:
En yhtään tiedä mikä tuo duelistjuttu edes on, mutta sama se. :D -------------------- |
||
| Tompsoniitti |
Posted: Apr 15 2012, 02:41 PM
|
Mulla lienee liiaksi luppoaikaa... Muttakun testien kyhääminen on kivaa!
Ja tällä kertaahan asioita EI pidä sitten ottaa turhan vakavasti. Mikäli löydätte testistä oman nimimerkkinne, ottakaa se hyvänä julkisuutena. Eli, miten käykään Terppalan? -------------------- "...Se joka hakee popcornia ei joudu pesemään vessoja tänä iltana." ~ Keisari siteeraa (luultavasti) Nitian Lakikirja(sto)n osaa #3
|
| Dukitte |
Posted: Apr 15 2012, 06:48 PM
|
![]() † Sielultaan musta † ![]() Group: Awarded Members Posts: 699 Member No.: 235 Joined: 20-February 07 |
![]() Että silleen. -------------------- ![]() Blah blah blah. Doesn't anyone ever edit this stuff? |
Pages: (4) [1] 2 3 ... Last » |
![]() ![]() |