| · Säännöt · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() |
| kiesu |
Posted: Mar 7 2009, 01:48 PM
|
![]() • Peace Walker • ![]() Group: Members Posts: 966 Member No.: 44 Joined: 16-April 05 |
Pasilasta on poristu teejiissä jo sen verran, että mahtaisi olla aika jo perustaa faniryhmä sekalaiselle poliisijengillemme.
Teejiin kyttä stalkkerit, jonoon käy!! Kiesu Azurill Victorious Zervy Kurumi Torchic Ja sitten vähän täysin turhaa ajanvietettä kyselylomakkeen parissa. Tapa aikaasi kunnes aika tappaa sinut: • Paras Poliisi? • Paras rikollinen? • Paras sivuhahmo? • Pasilan hahmo, joka parhaiten kuvastaa sinua? • Jakso joka on jäänyt parhaiten mieleesi? • Mieleenpainuvimmat repliikit? • Kysymys, johon haluaisit ehdottomasti saada vastauksen? • Extra: Kysy itseltäsi jotain Pasila aiheista ja vastaa siihen. Kiesun vastaukset: • Paras poliisi? Repomies is a sexy beast. Kaikki on loistoja mutta Repomies jyrää kaikki. • Paras rikollinen? Anteroiset • Paras sivuhahmo? SUPO:n erikois yksikkö & Repomiehen sukulaiset • Pasilan hahmo, joka parhaiten kuvastaa sinua? Pöysti, Repomies ja Routalempi... Pyöstiä muistutan, koska pyöritän ja selostan kaikki asiat monelta kantilta, pääsemättä sitten loppupeleissä enää yhteisymmärrykseen itsenikanssa asian laidasta ja turhaannun, mutta toisin kuin pyösti, en ala huutamaan ja rähinöimään turhautumisen päälle (no okei, ehkä joskus. Ja tykkään mä sanoa "Aarghh!!1!" kun oikein turhaannuttaa). Repomiestä lähinnä erakkoimaisesta yksinhöpinästä, jota myös Routalempi harrastaa, mutta Repomiestä vielä tuplasti, koska suurin osa mun yksinhöpinöistä menee muilta ohi aika täydellisesti. Ei niinkään huomioimatta, mutta porukka jää pöllämystyneen näkösenä tölisteleen. +Tykkään kiristää ihmisiä, ja säilyttelen ihmisten alastonkuvia turhan näkösällä-.. Eikun! Ja routalempeä koska kaikki on minustakin jännää. No ei jännää ehkä mutta mielenkiintoista, kai sitäkin voi jännäksi sanoa... Harvemmin tosin sepustelen jänniäni sormi suulla joka ikisessä paikassa, yksin tai yhdessä, mutta uskon, että minä ja Routalempi saatais kova mietintä aikaiseksi kaiken jännän alusta ja loppumattomasta lopusta. Routalemmen tavoin olen myös erakko, jota ei tosin haittaa se erakkous yhtään pätkää. • Jakso joka on jäänyt parhaiten mieleesi? Laillinen Bordelli, Luennoitsija, Algamis, Terroristi & Kaksvitonen • Mieleenpainuvimmat repliikit? Neponen: "Psykologinen kaveri" Pöysti: "Toi on sun vaimos alasti Kreetalla" Repomies: "Voi jumankauta! Taas tuli väärät diat" Repomies: "Juu are out of this fuking case! Kieli vaihtuu ja otan lääkkeet." Repomies: "Pöysti, soitin lapsille ja kysyin, että pääsenkö niiden luo asumaan, kun vanhuus tulee. EN PÄÄSE! Kaikki sanoi, että niille on tulossa vieraita sillon." Pöysti: "Ai sillon, ku sä oot eläkkeellä?" Repomies: "Just samaan aikaan, päällekäin! JUMALAUUUUTA!" Repomies: "NYT JUMALAUTA! Otatte sen kiinni. Häpeää koko poliisille jos ei yhtä kaveria saada kiinni. Nasta lautaan mummot hautaan. EI MUMMOJA! Ei mummoja hautaan. Ikäihmiset, rikaus. Mummo, lajitoveri. Raunon petitoveri. Nakudiatoveri. Nakuna mummon kanssa hautaan menee nasta laudassa Repomies. ...*slapd*" Repomies: "Pöysti, Satamakadulla aiotaan ryöstää pankki, ja paikalla on karhuryhmän tarkka-ampujat. Iso meno. Et missään nimessä mene sinne! Pöysti: "Miks sä sitte soitit?" Repomies: "Ettet menisi sinne!" Pöysti: "Miksi sä kerrot mulle kaiken tämän jos sä et kerran halua että mä menen sinne?" Repomies: "Ai perhana! Miksiköhän mä tän sulle sitten kerroin? Olenko lääkkeet muistanut ottaa? Olen, just otin. Oho! Nämähän on kalojen ruokaa! JUMALAUTA! Kalojen ruokaa söin! Mitähän minä kaloille sitten annoin? Lääkkeet annoin kaloille! Mielialalääkkeet kaloille minä syötin." Pöysti: "Rauno! Ota ne lääkkeet!!" Repomies: "En syö kalojen lääkkeitä. Pöysti, et mene sinne pankkiin! Muut hoitaa." Pöysti: "No, mul on hyvä päivä. Ehkä mä hoidan sen tässä loppukevennykseksi." Repomies: "Ei kevennystä! EI! Pöysti! Lääkkeet, tyhjä... Kaiken kalalle annoin. Koko lääkityksen sai kala... Ratkaisu: syö kala!" Jack Jofa: ''RAUNO!'' Repomies: ''Mitä?!'' Jack Jofa: ''Housut kinttuihi ja laverille makaamaan!'' Repomies: ''Jumalauta en mene pötkölle!!'' Jack Jofa: "Jos me ollaan valmiit tappamaan, niin my god, meidän on oltava valmis myös rakastamaan. Suutele minua tyhmyri!" Repomies: "Jack, ota minut!" ym. Repomiehen sekoilut • Kysymys, johon haluaisit ehdottomasti saada vastauksen? Miltä näyttää Repomiehen vaimo alasti saunassa, eikun... • Extra: Paras ääninäyttelijä? Hietalahti on nero. -------------------- |
| Azurill |
Posted: Mar 9 2009, 12:34 PM
|
![]() Harmony ![]() Group: Super Moderator Posts: 1,028 Member No.: 4 Joined: 27-November 04 |
Hehe, liityn xD
(Pakko vähän päivittää 10.8.2009) • Paras poliisi? - Kaikki ovat loistoja omalla tavallaan, mutta kyllä se on Routalempi, joka vie voiton. Sehän on oikeastaan Pekan ansiota, kun aloin alun perin sarjaa seurata, ne jännää-jutut olivat (ja ovat vieläkin) niin hauskoja. • Paras rikollinen? - Anteroisen veljekset ovat ehdottomasti kaikkein parhaimpia, hauskimpia ja mieleenpainuvimpia järjettömällä "Lyödään kaikkia maailman ihmisiä turpaan" -ideallaan. Voittavat jonkun Jussi "Rotanmaksa" Niemisen ihan 6-0, kun aluksi mainitsin sen. • Paras sivuhahmo? - Öääh... ei keksi. Tai sanotaan Heidi Somervuo. Höpisi niin tylsiään, ettei voinut olla naureskelematta. "Pitää uskaltaa uskaltaa!" • Pasilan hahmo, joka parhaiten kuvastaa sinua? - Ehkäpä Neponen sekä Routalempi. Neponen on aika rauhallinen tyyppi niin kuin meikäkin, mutta toisaalta tykkään myös miettiä & höpistä melkein yhtä liirumlaarumeita kuin Routalempi. • Jakso joka on jäänyt parhaiten mieleesi? - Vasikka, Phil Collins -darra, Salaviina ja Kerjäläiset. • Mieleenpainuvimmat repliikit? - Niitä löytyy täältä, mutta pistetään nyt pari: "Nykyään melkein kaikki on jännää." ~Routalempi "Ennen oli kaikki niin mukavasti että, lunta oli talvisin ja kukis oli mettä, nykyään on huono maailma terrorismi pauhaa, nuoriso on pilalla ja kaipaan haudan rauhaa." ~Repomies "Poistuivat nopeasti, itse en mennyt perään, tilanne lamautti jännästi. Tilanne on jännä sana. Tilanne, substantiivi, mutta myös posseessiivisuffiksilla varustettu tila-sanan nominatiivimuoto. Tilani, tilasi, tilansa, tilanne. On paha tilanne, (?) tilanne hyvin jännä..." ~Routalempi Varsinkin kaikki Routalemmen höpinät ovat jämähtäneet hyvin mieleen. • Kysymys, johon haluaisit ehdottomasti saada vastauksen? - Miten Pasilassa voi aina olla syksy? Niin joo, ja tietävätkö tekijät itsekään, miksi Pöysti pitää tuttia? • Extra: Paras ääninäyttelijä? <- Tuo sama menee hyvin extrana - Aiih, taas kysytään vaikeita. No ehkä Hietalahti, koska se todella eläytyy Repomiehenä niihin kaikkiin huutoihinsa, lauluihinsa ym. Muutkin silti eläytyvät hyvin omiin rooleihinsa, ei siinä mitään. -------------------- |
| Victorious |
Posted: Mar 21 2009, 12:23 PM
|
![]() (^v^) ![]() Group: Members Posts: 180 Member No.: 246 Joined: 10-April 07 |
MINÄ
• Paras Poliisi? Eih, ne kaikki on niin kovia, että on melekin mahdoton päättää. :D Noh, minusta Helga ja Routalempi on kyllä parhaita, jännäähän se elämä on.. • Paras rikollinen? Mikä sen pimeetä viinaa kaupittelevan miehen nimi oli? O: • Paras sivuhahmo? En taida vastata tähän, kun en ole mikänä sivuhahmojen ystävä... No Pasilla ne kaikki on hyviä. XD • Pasilan hahmo, joka parhaiten kuvastaa sinua? Voisin sanoa että en kyllä tiedä.. Jotenkin on vaikea tänmöisenä "värikkäänä" persoonana sanoa.. Jännää.. • Jakso joka on jäänyt parhaiten mieleesi? Ne kaikki on itsesiassa jäänyt 8> • Mieleenpainuvimmat repliikit? "Nyt haluan verta, vateja, päitä ja verisiä pätiä vadeilla!" - Helga "Ennen oli miehet rautaa, ja laivat oli laivantekoaineesta tehty, nykyään on miehet puuta, ja laivat on merenpohjassaa, MERENPOHJASSAAA" - Repomies Ja sitten ne kaikki Routalemmen löpinät. • Kysymys, johon haluaisit ehdottomasti saada vastauksen? Miksi Repomies kuvaa sen vaimoa alasti kanarialla? -_o • Extra: Miksi kyttää Pasilaa? No onhan sitä huumoria nyt jostain revittävä. :D -------------------- |
| Zervy |
Posted: Aug 10 2009, 09:55 AM
|
![]() אברא כדברא ![]() Group: Awarded Members Posts: 856 Member No.: 117 Joined: 15-February 06 |
Mahtava faniclubi.
• Paras poliisi? - Kaikki poliisit ovat tietenkin toinen toistaan huikeampia, mutta R. Repomies on nyt ja aina ykkönen päättömillä jutuillaan. Siitä huolimatta olen havainnut oudon ilmiön, että mitä pidempään Repomiehen juttuja katselee jakuuntelee, sitä tylsemmäksi hahmo alkaa käymään. Tämän myötä olenkin alkanut viime aikoina pitämään todella paljon Pekka Routalemmestä, vaikka joskus aikaisemmin vihasinkin häntä koko sydämestäni. Olen vihdoinkin päässyt sisään hänen ärsyttäviin jännäilyihin, vaikka vieläkin toki pistää vihaksi, kun niitä saa kuulla jatkuvasti niin netissä kuin oikeassa elämässäkin :D. Routalempi ei silti voita Repomiestä, ei ikinä. Neponen, Helga ja Kontiovaara ovat hekin ihan ok, mutta ei heistä saa oikein mitään käsitystä niin pienillä rooleillaan... Ja Pöystiä en jaksa tässä lähteä analysoimaan, sillä minä niin vihaan kuin rakastankin häntä jaksosta riiippuen. • Paras rikollinen? - Ei mitään hajua. Minulla ei tahdo ikinä jäädä Pasilan rikollisten eikä sivuhahmojen nimet mieleen. Aina Pasilaa katsoessani päähuomioni tahattomastikin kiinnittyy aina niiden poliisien normi-touhuihin, eivätkä nämä suht tylsät rikolliset jaksa niin paljon kiinnostaa. En myöskään enää tahdo oikein muistaa kakkoskauden hahmoja ynnä tapahtumia, koska kyseisten jaksojen katsomisesta on vierähtänyt jo tovi jos toinenkin... Sanotaan nyt kuitenkin, että parhaat rikolliset ovat olleet Anteroiset sillä "Lyödään kaikkia maailman ihmisiä lättyyn!"-ideallaan sekä samaisen jakson Pasi "Pommi" Jussilainen. Tyypin tarjouksille sai niin repeillä :D. • Paras sivuhahmo? - Sama kuin ylempänä. En muista juurikaan sivuhenkilöiden nimiä, eivätkä ne lukuisat sivuhenkilöt samanlaisine kasvoineen useinmiten edes jää mieleeni. Ensimmäisenä tulee kuitenkin mieleen Jack Jofa, joka oli mitä loistavin parodia Jack Bauerista ja näin hän ansaitsee paikan Pasilan parhaimpana sivuhahmona :D. Lisäksi voisin mainita Azun tapaan Heidi Somervuon. Hän oli kaikin puolin ärsyttävä akka, mutta ne uskaltaa-jutut olivat hervottomia :D. Hänen psiteensä nousevat silläkin, kun hänhän ne legendaariset Phill Collins -sekoilut sai Pöystin päässä aikaan. Reetta Ruusukin oli melkoisen erikoinen tuttavuus, mutta ehkä en kuitenkaan voi nostaa häntä edellämainittujen joukkoon. • Pasilan hahmo, joka parhaiten kuvastaa sinua? - Aika paha. Sanotaan nyt vaikka Repomies, höpisen samalla tavalla aina kaikkea joutavaa ja turhaa mitkä eivät kiinnosta ketään, määräilen (huomaamattani) muita, mokailen aina vähän samaan tyyliin kuin Repomies dioissaan ja niin edelleen. En nyt ehkä ihan pöydille asti hypi, mutta kuitenkin... Jotain Routalempimäistäkin minussa on, kun olen toisaalta tämän Repomies-huhtomisen ohella aika rauhallinenkin ja pohdin yhtä syvällisiä kuin ystävämme Pekka. Ja olen yhtä ärsyttävä kuin Kontiovaara ja yhtä epäreilun sarkastinen kuin Pöysti. • Jakso joka on jäänyt parhaiten mieleesi? - Pasilassa on aika paljon melkoista roskaakin mukana (esimerkiksi Vanhempainyhdistys, Stalkkeri ja Veli), mutta muutamat jaksot ovat niiiiin legendoja vielä aikojen kuluttakin, kuten Reetta Ruusu, Algamis, Phil Collins-darra, Terroristi, Apulaiskaupunginjohtaja, Kerjäläiset ja Kaksvitonen. • Mieleenpainuvimmat repliikit? - Ääh, niitä repliikkejä on niin mahdottoman paljon, että eihän niitä kaikkia voi millään muistaa... Joskus ajattelin keräillä niitä ja postata niitä tänne, mutta ei yksinkertaisesti jaksa. Listaillaan tähän nyt jotain, mitkä nyt ensimmäisenä satun muistamaan. "Tylsää, mutta silti jännää." - Routalempi "Huomenta ja lässynlää, läpäti läpäti läpäti lää, lää." - Kontiovaara "Jos toimit nopeasti, voit kaatua, joten toimi normaalivauhtia." - Mainos "Merihevonen ... valonarka ja säikky eläinmaailman hintti." - Random tv-ohjelma ''Puhukaa siihen mikrofoniin eikä tuhkakuppiin niin voisi kuullakkin jotain'' - Ovipuhelin Ei myöskään sovi unohtaa Repomiehen lauluja ja lopun yksinpuheluita. • Kysymys, johon haluaisit ehdottomasti saada vastauksen? - Mikä ihme on se valkoinen kuva (jonkinlaiset ihmisen ääriviivat), joka löytyy Repomiehen huoneen lattiasta? • Extra: Paras ääninäyttelijä? - Vastaan itsekin tähän, kun en mitään parempaa keksinyt... Ehdottomasti Hietalahti, kukaan muu ei veny eläytymisessään niin pitkälle. -------------------- |
| Kurumi |
Posted: Aug 10 2009, 10:37 AM
|
![]() K I W I ? ![]() Group: Members Posts: 321 Member No.: 377 Joined: 28-December 08 |
Minäkin liityn!=^^=
Paras poliisi? Absolutely Repomies. Häneltä saan kaikki makeimmat naurut. Kaikki muutkin on tosi hyviä, Repomiestä ei kuitenkaan kukaan voita. xD Paras rikollinen? En ole ikinä hirveämmin välittänyt noista rikollisista, mutta ihan kivoja tyyppejä ovat oolleet ainakin Pasi "Pommi" Jussilainen ja Heikki Matikainen. Paras sivuhahmo? Kaipa Jack Jofa, hänelle nauroin eniten.=) Pasilan hahmo, joka parhaiten kuvastaa sinua? Pöysti ja Neponen, ehkä... Kaikki asiat eivät yhtään kiinnosta, mutta kyllä sitä rauhallisuuttakin ja järkevyyttäkin on. Jakso joka on jäänyt parhaiten mieleesi? No ainakin Kaksvitonen, Eläke, Apulaiskaupunginjohtaja, Orvot koirat ja Phil Collins-darra. Mieleenpainuvimmat repliikit? -"Unta ei saa Repomiehen Rauno. Unessa natsit junalla ajaa. Junassa karvajalkanatsit hiihtomonot jalassa naamaan potkii."~Repomies -"Oho, nämä onkin kalojen ruokaa. J*******A!!!!! KALOJEN RUOKAA SÖIN!!!!"~Repomies -"Nykyään melkein kaikki on JÄNNÄÄ."~Routalempi On niitä lisääkin... Kysymys, johon haluaisit ehdottomasti saada vastauksen? Mistä siinä Kaksvitonen-jakson loppukohtauksessa oli oikein kysymys?o_O Extra: Paras ääninäyttelijä? Hietalahti se paras on. -------------------- I want my mommy!
|
| Torchic |
Posted: Aug 12 2009, 07:44 PM
|
|
Kirjoittajien aatelia ![]() Group: Members Posts: 646 Member No.: 54 Joined: 8-May 05 |
I'm in. :D
• Paras Poliisi? Jaa-a, Pöysti, Helga ja Repomies. Pöysti on vaan niin paras, Helga on niin macho ja Repomies on Repomies. • Paras rikollinen? Hmm. Pommi-Pasi. • Paras sivuhahmo? Äöääöäöäöäöääh. Repomiehen sukulaiset :---------------D ja Juhani Kontiovaara. • Pasilan hahmo, joka parhaiten kuvastaa sinua? Jaa-a kuule, nyt tuli paha. Routalempi kai, olen yhtä outo ja tylsä. :D • Jakso joka on jäänyt parhaiten mieleesi? Season 1 episode 8, Phil Collins -darra. Ensimmäinen Pasila-jaksoni ja se on vaan niin legenda. :D • Mieleenpainuvimmat repliikit? "Isoisä ei naisten kanssa kranttuile, se tuuppaa vaikka juottovasikkaa, jos sille pukee hameen." -Repomies "Mua pelottaa niin että mun päässä soi tekno!" -Pyösti Köysti • Kysymys, johon haluaisit ehdottomasti saada vastauksen? Miksi Pöystillä on tutti? • Extra: -enpäs keksikkää, mielikuvitusvaje- -------------------- nyk. whee
|
| Enny |
Posted: Mar 3 2012, 06:59 PM
|
![]() Super-jäsen ![]() Group: Members Posts: 37 Member No.: 496 Joined: 16-December 11 |
•Paras Poliisi: Pöysti. Tapa millä hän pyörittelee ihmisiä ympärillään on vain jotenkin niin eeppistä. (Pätee ehkä enemmän alkukausien jaksoihin mutta silti) Ja Rauno tulee hyvänä kakkosena.
• Paras rikollinen: Anteroiset. Ihan vain koska ovat niin randomeja randomine turpaanveto-operaatioineen. Toisaalta taas pidin hirveästi Lasse Pimeys-Puurtisesta tämän ailahtelevaisuuden ja epäloogisuuden vuoksi. • Paras sivuhahmo: Jerppe Stolten-Stolten. Hänet on suunniteltu niin hauskan näköiseksi (esikuvana se yksi Idols-tuomari?) ja Juhon ääni sopii tälle herralle niin hyvin. Muutenkin Jerpen jutut ovat jotain niin uskomatonta: "Pöysti! Mikä on Pöystitownin ainoon asukkaan Pössis?" • Pasilan hahmo, joka parhaiten kuvastaa sinua: Haluaisin sanoa että Pöysti mutta ehkei kumminkaan. Ehkä Tommi Neponen siinä mielessä, että yleensä näen muissa kauheasti hienoja piirteitä, mutta itse olen aika väritön. Pöysti taas siksi että jos minulla on jokin selkeä mielipide jostain, niin saatan henkeen ja vereen puolustaa sitä, vaikka pitäisi antaa tilaa muidenkin mielipiteille. Olen toisaalta kuin Routalempi kun pohdin yksinkertaisiakin asioita joskus liikaa, ja on minussa Helgaakin kun olen hiukan poikamainen. • Jakso joka on jäänyt parhaiten mieleesi: Vanhempainyhdistys. No se oli ensimmäinen jakso jonka näin, ja koko legendaarinen Homo-Petteri -kohtaus on siitä lähtien jäänyt elämään omaa elämäänsä kaveriporukan keskusteluissa. • Mieleenpainuvimmat repliikit: 1) " HOMO-PETTERI ON TYTTÖ!!" 2) "Apinoilla on teoria hallussa, gorilloilla on käytäntö, yhdessä he muodostavat tila-aikajatkumon. Apinat ja gorillat yhdessä tutkivat jatkumoa. Ihminen on jatkumo!" 3) "...olla nuori tyttö taaaas" 4) "Jos suulla ei ole tekemistä, ajattelusta tulee keskinkertaista." 5) "Tykkään lapsista, itekki olin junnuna." 6) "Pöysti, my brother from another mother!" 7) "Taidanpa viihdyttää itseäni tutkimalla taskujani." 8) "Jos vaikka kyräiltäisiin eri nurkissa" 9) "Paperimassasta tehtyä paperimassaa" Nuo nyt tulivat sen enempää ajattelematta mieleen. Eivät välttämättä ole edes parhaimpia mutta nuo muistin. (No wikipedia auttoi vähäsen) • Kysymys, johon haluaisit ehdottomasti saada vastauksen: Tutin mysteeri alkaa olla jo niin vakiintunut juttu että ehkä on parempi ettemme tiedä asian oikeaa laitaa. Tämän tarinan haluasin kyllä kuulla: • Extra: Linjan mukaisesti paras ääninäyttelijä: Kaikki omalla tavallaan mutta kyllähän se Hissu parhaiten vetää. -------------------- Kaikki tai ei mitään, jos sitäkään.
|

![]() |
![]() ![]() |