| · Säännöt · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() |
| Dawn |
Posted: Jan 27 2009, 05:30 PM
|
![]() Italialainen Merirosvo ![]() Group: Members Posts: 292 Member No.: 376 Joined: 17-December 08 |
Elikkäs, huomasinkin juuri alkujaan, ettei täällä ollut yhtään Tokyo Mew Mew topiccia. Niinpä päätin kuitenkin tehdä sellaisen, kun kukaan muu ei ollut tehnytkään.
Useammalla sivulla on ollut tälläistä: Tokyo Mew Mewin arvosteluun yksi tähti viidestä tähdestä ja haukuttu piirrustusjälki sekä idea, kissaihkutus, mahou shoujo tyyli, matkittu idea yms. En ymmärrä moisia tyyppejä, jotka pystyvät tekemään tuollaista. Ehkä se johtuu pakosti suomalaisista manga-versioista, vaikka ne sanat ovatkin hyviä mielestäni. Itse en ymmärrä kovin hyvin englantia, jonka takia jouduinkin ostamaan suomekieliset versiot. Suomennokset ovat ihan hyviä, ja piirrosjälki on hyvää myös oikeastaan. Minusta siinäkään ei ole mitään kissaihkutusta, tosin Ichigosta voi saada ihkuilua, nimittäin, hän on söpö kissatyttö. Mutta voihan niistä kaikistakin saada ihkutuksen, esimerkiksi jos on susi-fani, alkaa ihkuttamaan Zakuro Fujiwaraa. Vaikken itse olekkaan apina-/susi-fani, pidän silti Purin "Pudding" Fongista ja Zakuro Fujiwarasta. Pidän linnuista, ja pidän Minto Aizawasta myös. Melkein kaikki ovat hyviä hahmoja, tosin Quiche, Tart ja Pie eivät ole minun mieleeni. Minun tietääkseni heidän japanilaiset nimensä ovat Kisshu, Taruto & Pai. Taas Quichen englanninkielinen nimi on Kish, mutta muiden avaruusolioiden nimiä enkuksi en tiedä. Vaikka Retasu on monen mielestä tyhmä kompuroidessaan melkein joka paikassa, minusta hänen kompuroimisensa ovat hauskoja. Esimerkiksi kirjassa 2 Café Mew Mewissa Retasu: "Asiakkaita! Tervetu-AAH!" Retasu sanoo ja kompastuu asiakkaiden eteen. Hassua, itselleni ei ole sillain koskaan käynyt x3 Tosin voisi käydäkkin - jos olisin yhtä kömpelö ja jossain kahvilassa töissä. Pikku Mew Mewit (huom. Petite Mew Mew) oli piirretty todella, todella söpösti. Pidin Pikku Mew Mew-lisätarinoista, vaikka olenkin lukenut niitä vasta 2 tarinaa kirjasta 5. Jos melkein kukaan ei tajunnut tämän topicin ideaa, niinpä kerron: Tokyo Mew Mewsta asiaa vastaan, että jotain vaille vain menee haukkumaan ilman luettuaan mitään mangaa tai katsottuaan animea.. Ja viimeiset sanani vielä: Manga on suomalaisena parempaa kuin englanninkielisinä! Ps. Anime alkoi olemaan surkeata, koska juuri nyt tajusin, että siinä on NIIIIIIIIN surkeat enkku dubbaukset. Mielummin lopetan koko sarjan katsomisen! >_> -------------------- PIRATES.
|
| Miruku |
Posted: Jul 13 2011, 12:35 PM
|
![]() pieni & pyöreä ![]() Group: Members Posts: 125 Member No.: 464 Joined: 17-May 11 |
Mä en ole nähnyt animea ollenkaan! Joskus haluan mutta ei ole aikaa ollut vieläkään. Mangan mä omistan kokonasuudessa ja se on kyllä tosi kiva. Mä tykkään hahmoista ja juonikuviosta ja kaikesta. Tosi kiva sarja. Berry on mun lemppari, mutta on muutkin tosi kivoja.
-------------------- ~~LOVE~~ |
| Spinel |
Posted: Jul 13 2011, 06:50 PM
|
![]() raindancer. ~ ![]() Group: Members Posts: 171 Member No.: 418 Joined: 28-April 10 |
Mielestäni tätä sarjaa haukutaan ihan liikaa. Ensinnäkin, en ymmärrä miksi hahmot muka ärsyttävät kaikkia niin hirveästi. Vaikka en TMM :ssä erityisesti fanita yhtäkään hahmoa (Minto on poikkeus, hän on jotenkin inhimillinen ja paras hahmo koko sarjassa) ei sarjan lukemisen aikana alkanut mitenkään mahdottomasti ärsyttämään.
Piirrosjälkeäkin dissataan, minun mielestäni se on paikoitellen ihan nättiäkin katseltavaa eikä huonoimmillaankaan missään nimessä huonoa. Sarjassa parasta on ehkäpä se itse tarina, johon on aika nerokkaasti vedetty mukaan uhanalaiset eläimet ja ihmisten saastuttama maapallo. Minun mielestäni siinä on jotain sanomaakin, vaikka olisihan tuon idean voinut paremminkin toteuttaa. No, täydellinen ei voi olla. Kaiken kaikkiaan sarja on ihan kivaa luettavaa tylsinä päivinä. Animeen en ole jaksanut kovin paljoa tutustua. Pitäisikin muuten lukea tämä sarja uudestaan joskus, siitä on aika kauan kun viimeksi luin. -------------------- [life] is -music-
*play* it <louder> |
| Kurumi |
Posted: Jul 17 2011, 04:35 PM
|
![]() K I W I ? ![]() Group: Members Posts: 321 Member No.: 377 Joined: 28-December 08 |
Minäkin tykkään tästä sarjasta kovasti. Varsikin nuorempana miulla oli aikamoinen pakkomielle kissoihin ja kun sarjasta löytyi kissatyttö, en voinut olla koskematta. :3 Ostin mangaa pari pokkaria englanniksi kun sitten tätä alettiin julkaista suomeksi. Myönnän, että tykkäsin enkkukäännöksestä vähän enemmän, mutta oli tuo suomenkielinenkin ihan hyvä.
Piirrosjälki on mielestäni aikas hyvää, tarinakin muuttuu mielenkiintoisemmaksi loppua kohden. Animeakin katselin jonkin verran, mutta lopetin katselun lyhyeen kun ei se oikein päässyt mangan tasolle, vaikkakin oli siinä ihan kivat musiikit. Hahmoista ei ole juuri mitään erikoisempaa suosikkia, mutta jos jotakin siinä vihaan, niin kylläkin niitä avaruusotuksia (varsinkin Kish/Quiche oli ärsyttävä, en voinut sietää sellaista casanovaa Ichigon kimpussa >_<)! Taidan myös olla ainut, joka oikeasti tykkää Ichigo/Masaya-parituksesta. Myönnän, että Masaya on kyllä kliseinen, mutten ole ikinä siitä juuri sen enempää välittänyt. Miusta he oikeasti sopivat yhteen (vaikkakin täytyy myöntää, että jos Masayaa ei olisi ollut koko sarjassa, olisin halunnut Ichigon ja Ryon menevän yhteen, hekin olisivat olleet söötti pari. xD). Voi olla ehkä vähän liikaa söpöilyä joillekin, mutta kyllä itse nautin tästä sarjasta. Mangaa suosittelin kyllä lukemaan, jos kiinnostaa.^^ -------------------- I want my mommy!
|
| Dukitte |
Posted: Nov 5 2011, 11:13 PM
|
![]() † Sielultaan musta † ![]() Group: Awarded Members Posts: 699 Member No.: 235 Joined: 20-February 07 |
Joskus vuonna nakki ja papu katsoin tämän animen kokonaan läpi, ja luin myös mangan. Anime oli aika tappoa katsoa kun jaksoja oli niin monta ja melkein jokaisessa tismalleen samaa mättöä, huhhuh... Koko ajan vain tuli mieleen Sailor Moon tästä. Manga oli hitusen parempi, koska se ei ollut yhtä pitkäksi vedetty.
Hahmot olivat kaikki aika perusshoujokamaa. En voi sietää Masayaa, Blue Knightia, Deep Blueta, Keiichiroa ja ...sitä blondia jonka nimeä en koskaan muista. Kaikki olivat älyttömän raivostuttavia hahmoja. Alienit olivat parempaa porukkaa, vaikka minulta menikin pitkään tajuta että Kishu oli poika eikä tyttö. Tytöistä sitten taas en voi sietää Mintoa. Todella raivostuttava akka. Zakuro ja Retasu ovat ihan okei, mutta eivät mitenkään erityisellä tavalla. Purin on ihan söpö mutta luonteeltaan ärsyttävä, myös Ichigo on aika suloinen mutta joskus superrasittava. Harmittaa kyllä pääasiassa ettei animessa ollut ollenkaan Berryä, vaikka tämän olisi yhtä hyvin voinut lisätä jo muutenkin niin pitkään animeen. Eli TMM on rasittava shoujovääntö, joka on aivan liian pitkäksi vedetty. -------------------- ![]() Blah blah blah. Doesn't anyone ever edit this stuff? |
![]() |
![]() ![]() |