| · Säännöt · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
![]() ![]() ![]() |
| Dark Torchic |
Posted on Mar 10 2011, 08:40 PM
|
![]() F ![]() Group: Members Posts: 147 Member No.: 230 Joined: 6-February 07 |
Oletko sä kärsinyt koskaan sydän suruista?
Seukannut ja joku on sit pettänyt tai jättänyt sut ? Tai oot ollut ihastunu johonkiin mut se ei suhun ? |
| Munchy |
Posted on Nov 4 2011, 10:26 PM
|
![]() love me *munch* ![]() Group: Members Posts: 707 Member No.: 171 Joined: 24-July 06 |
En ole koskaan kärsinyt varsinaisista sydänsuruista. Kyllä mä muistan niitä ala- ja yläasteen ihastumisia, jolloin kyseltiin "Top 3"-listoja ja yritettiin saada pisteitä nallekarhuilla ja vastaavilla, mutta ne ei koskaan olleet niin syvällisiä, että olisin loukkaantunut verisesti tai surrut päiväkausia. Nykyinen parisuhteeni on oikeastaan ensimmäinen sellainen oikeasti vakava eikä mitään pelleilyä ja pelehtimistä, ja tämän päättymisestä seuraisi varmasti jonkinlaisia sydänsuruja.
Meikäpoika on kuitenkin aiheuttanut joillekin sydänsuruja, ainakin kuulemani mukaan. Harmillista, koska sitä en ole koskaan kenellekään tarkoittanut. Nämä muutamat, harvat tapaukset ovat tosin olleet sellaisia, että jotkut ovat olleet kiinnostuneet minusta "silleen", itse en ole tajunnut koko tilannetta, vaan ollut mukana ihan kaveripohjalta ja kappas, tyttö onkin loukkaantunut, kun en ole niin syvästi mukana kuin hän, ja olenkin yhtäkkiä kauhea heartbreaker. Höh. EDIT: En tiedä lasketaanko sydänsuruiksi myös läheisiin ihmisiin, kuten perheeseen tai sukulaisiin, liittyvät asiat. Jos lasketaan, niin sitten on ollut sydänsuruja. Olen ollut muutamissa hautajaisissa, muun muassa molempien ukkieni, ja silloin jos joskus sydämessä on tehnyt kipeää. -------------------- toodles! |
| Zervy |
|
![]() אברא כדברא ![]() Group: Awarded Members Posts: 856 Member No.: 117 Joined: 15-February 06 |
Olen toki kärsinyt sydänsuruista, mutta ne surut eivät ole koskaan olleet mitenkään erityisen voimakkaita tjs. enkä ole koskaan ollut mitään pitkiä aikoja loukkaantuneena ja suruissani. En voi muistaa täysin varmasti, mutta oletan, että olen äänestänyt tuolloin 10. maaliskuuta äänestyksen ensimmäistä vaihtoehtoa.
-------------------- |
| Heiccu |
Posted on Nov 4 2011, 11:33 PM
|
![]() It's show time! ![]() Group: Awarded Members Posts: 620 Member No.: 312 Joined: 26-April 08 |
Enpä muista koskaan kärsineeni sydänsuruista...
No enpä ole vielä ehtinyt niin vakavissa suhteissa olemaan, että eron tullessa sydän olisi pahastikin särkynyt tai olisin pahasti loukkaantunut tai mitään. -------------------- |
| Ruka |
Posted on Nov 4 2011, 11:37 PM
|
![]() Italialainen Merirosvo ![]() Group: Members Posts: 292 Member No.: 376 Joined: 17-December 08 |
En ole, kun en ole koskaan edes ihastunut tai mitään ...
-------------------- PIRATES.
|
| Purjo |
Posted on Nov 5 2011, 12:21 AM
|
![]() :3 ![]() Group: Members Posts: 400 Member No.: 109 Joined: 7-January 06 |
Ihan liian usein, olis kyllä helpompaa, jos ikinä ei olis ollu ihastunu, tai varsinkaan rakastunu, huhhuh. :D Oon haikaillu yhden miehen perään jo vuodesta 2009, onneks ensimmäinen puoli vuotta vaan oli sitä pahinta kidutusta. Ja ihan eka ero oli kans aika rankka.. mutta joo, kaippa sen ymmärtää.
-------------------- |
| Tompsoniitti |
Posted on Nov 5 2011, 10:57 AM
|
![]() Keisari Tompsoniitti ![]() Group: Members Posts: 377 Member No.: 478 Joined: 1-September 11 |
Taas yksi hyvä syy omistautua kasalle kylmiä piirejä & piuhoja...
-------------------- "...Se joka hakee popcornia ei joudu pesemään vessoja tänä iltana." ~ Keisari siteeraa (luultavasti) Nitian Lakikirja(sto)n osaa #3
|
| Shoolis |
Posted on Nov 5 2011, 02:14 PM
|
![]() en keksi tähän mitään ![]() Group: Members Posts: 295 Member No.: 419 Joined: 2-May 10 |
Silloin kun ex-tyttöystäväni kanssa erottiin niin kyllähän silloin tuli kärsittyä yhdestä jos toisesta asiasta. Siitä on tosin jo aikaa, enkä sen jälkeen ole joutunut kituuttamaan tällaisten asioiden kanssa.
-------------------- Take it slow bro
|
| Dukitte |
Posted on Nov 5 2011, 03:04 PM
|
![]() † Sielultaan musta † ![]() Group: Awarded Members Posts: 699 Member No.: 235 Joined: 20-February 07 |
Vähän liiankin usein. En viitsi tähän nyt ruveta selittelemään noista kokemuksista mitenkään tarkalleen.
-------------------- ![]() Blah blah blah. Doesn't anyone ever edit this stuff? |
| Cross |
Posted on Jan 25 2012, 11:19 AM
|
![]() nakki ![]() Group: Members Posts: 67 Member No.: 480 Joined: 10-October 11 |
Parisen kertaa, raskaita kokemuksia ovat olleet, mutta onneksi kaikki kääntyi niiden osalta hyväksi.
-------------------- |
| Chico |
Posted on Jan 26 2012, 06:40 AM
|
||
![]() Eurofisu ![]() Group: Awarded Members Posts: 808 Member No.: 18 Joined: 1-January 05 |
Olen, liian monta kertaa. Ei kannata ihastua/rakastua tyyppiin, jolta ei koskaan tule saamaan vastakaikua...
|
||
| Tompsoniitti |
Posted on Jan 26 2012, 05:45 PM
|
||||
![]() Keisari Tompsoniitti ![]() Group: Members Posts: 377 Member No.: 478 Joined: 1-September 11 |
Haha, samoinajattelija. Jees. No, jos ei koskaan anna maailmalle mahdollisuutta satuttaa, ei se satuta. Järkevää, hyvät ihmiset, järkevää. -------------------- "...Se joka hakee popcornia ei joudu pesemään vessoja tänä iltana." ~ Keisari siteeraa (luultavasti) Nitian Lakikirja(sto)n osaa #3
|
||||
| Yamato Sake |
Posted on Jan 28 2012, 10:41 PM
|
![]() Kirjoittajien aatelia ![]() Group: Members Posts: 141 Member No.: 433 Joined: 24-July 10 |
Olen, mutta näin jälkikäteen ajateltuna vain yhden kerran ihan kunnolla. Se sitten kestikin useamman vuoden, helpotti vasta kun tapasin nykyisen emäntäni.
-------------------- D.U.C.K.
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |