| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
Sääntöjä![]() ![]() |
| Avrillie |
Posted: Jul 6 2009, 05:18 PM
|
||
![]() Eeny-meeny-miny-mo! ![]() Group: Moderator Posts: 676 Member No.: 200 Joined: 29-October 06 |
Tuli nyt mieleen, kun on niin monessa topicissa aihetta sivuttu ja huomautettu, niin tehdään aiheelle ihan ikioma topic! Ihan pähkinänkuoressa, eli tässä topicissa saa heittää ideoita ja ajatuksia siitä, milloin ja millaisia tulevat pelit tulevat olemaan, milloin uuden sukupolven pelit ovat tulossa ja mitäköhän ne tuo tullessaan. Mutta jo tulevista ja tietoisuudessa olevista peleistä voidaan puhua pääasiassa niissä tarkoitetussa topicissa. Eli HG/SS-spekulaatioita mieluiten niiden topiciin ja tähän sitten jotain muuta, esimerkiksi 5. sukupolvesta :). Tosin täällä voi puhua kanssa sellaisista peleistä, joista ei ole vielä paljon tietoa irronnut. Kuten esimerkiksi niistä WiiWare-Mystery Dungeoneista~. Aloitan quotemalla *Jirachia* tuolta Arceus-topicista
Mitä enemmän tässä aikaa kuluu, niin sitä vahvemmin uskon, että DS saa lisää Pokémon-pelejä D/P/Pt:n ja HG/SS:n lisäksi. Muutenkin pidän HG/SS:ää D/P-pelien vertaisena "uutena pelinä", vaikka ne ovatkin remaket. Niissä on kuitenkin niin paljon uusia ominaisuuksia ja muuta vastaavaa. GBA julkaistiin v. 2001 ja DS v. 2004, eikä tunnu kyllä Nintendolla olevan mikään kiire uuden konsolin pariin. Muutenkin jos miettii DS:ää, niin en kauheasti keksi mitään, mitä siihen voisi lisätä. Näyttöjen kokoa ei voi enää oikein kauheasti nostaa, muuten uusi konsoli ei enää ole käsikonsoli vaan jotain muuta :D. Ainut mitä uuteen konsoliin voisi parantaa olisi grafiikka ja sitten muistin määrä... "Pelottaa" vaan se, että muistinmäärää on jo lisätty DSi:n, joten... En todellakaan toivo näitä DSi-yksinomaisia pelejä, tuntuisi epäreilulta myydä ensin useille ihmisille tuota DS:ää ja sitten julkaista siitä parempi versio, johon tehdään jotain omia pelejä. Tosin eihän se olisi yhtään erilainen tilanne kuin uuden konsolinkaan kanssa. En nyt aivan varsinaisesti odota 5. sukupolvea, jos vaan uusia pelejä tehdään DS:lle noilla vanhoilla pokéilla. Eli en välittäisi, jos uusia pokéja ei tulisi, jos noita pääsarjan pelejä tulisi silti. Tietenkin tuntuisi oudolta, jos tulisi kokonaan uusi peli, missä ei olisi kuitenkaan uusia pokéja (mutta maailma ja tarina olisi erit). Kuitenkin tuo D/P/Pt:n sekä RSE:n tarinat liittyivät nimenomaan oman sukupolven pokémoneihin. En kuitenkaan usko, että uusista pokémoneista saadaan kuulla vähään aikaan. Aikaisintaan kunnolla silloin Ho-Oh ja Lugia-elokuvan aikana. Ja jotenkin tuntuu myös siltä, että nuo uudet pokét voisi tulla sitten DS:lle, Nintendolla ei tunnu olevan vieläkään kauhea kiire uuden konsolin kanssa. -------------------- |
||
| Bineko |
Posted: Jul 6 2009, 05:47 PM
|
![]() missä yksisarviset? ![]() Group: Members Posts: 108 Member No.: 334 Joined: 14-June 08 |
Itse toivoisin 5. generaation tulevan ^^ edes pikkuhiljaa, mutta toivon myös että suunnittelijaryhmä ottaa huomioon myös fanien toivomukset mutta tekevät silti mielenkiintoisia pokeja :3
Tuosta DS:stä että on hyvin mahdollista että sille tulee lisää pelejä uskoakseni mutta on kaksi vaihtoehtoa, joko Nintendo ei uskalla tejdä DSi:lle omia pelejä koska se on valtava menetys ostajien osalta, joiden Nintendo DS:n peliostelut jäävät siihen, tai sitten DSi:n omat pelit saavat taas lisää ostajia sen monipuolisuuden, pinen koon ja DSi-pelien vuoksi... hmm ^^' Itse olen nähnyt DSi:n tähän asti sellaisena kuin DS Lite, uusi paranneltu versio eikä niinkään uusi vallankumouksellinen käsikonsoli. -------------------- ![]() Teejii Awards 2009 — Oudoin, neidein ja Rotom |
| Avrillie |
Posted: Nov 6 2009, 04:14 PM
|
![]() Eeny-meeny-miny-mo! ![]() Group: Moderator Posts: 676 Member No.: 200 Joined: 29-October 06 |
Haa, tähän topiciinhan voisi postata tuosta uudesta tulevasta Pikachu-pelistä, eli kyseessä on PokéPark Wii - Pikachu's Great Adventure. Tässä linkki Serebii.netin peliä käsittelevälle sivulle, josta löytyy ilmestyneet kuvat.
No joo, pelistä ei ole kauheasti herunut tietoja, mutta kuvien perusteella tuo vaikuttaa olevan pakkohankinta Wiille :D. Aivan ihana. Onhan toi graafisesti joissakin kuvissa todella karun oloinen jopa Wii-peliksi, mutta ei sentään näy mitään mii-tyylisiä pokéja vaan ihan kunnollisilta pokéilta näyttävät. Ja vaikkei tosta taistelusysteemistä mitään voi päätellä juurikaan, niin sekin näyttää lupaavalta. Aaw. Mitäs mieltä te muut? :) -------------------- |
| Munchy |
Posted: Nov 6 2009, 04:28 PM
|
||
![]() mähöne ![]() Group: Awarded Members Posts: 243 Member No.: 171 Joined: 24-July 06 |
Mua ei jostain syystä kiinnosta tämä peli tippaakaan. Tietysti yritän kaivaa siitä kaikki mahdolliset tiedot ylös, mutta se on vain Pokémon-tietämykseni ylläpitämiseen. En siis todennäköisesti tule tätä peliä hankkimaan, vaikka Pokémon-fanina näin voisi olettaa...
Mulle on jäänyt huonot mielikuvat Hey You! Pikachu- ja Pokémon Channel-peleistä ja tuntuu, että tämä peli jatkaa samoilla linjoilla... No, onhan kyseessä nyt Wii ja paljon enemmän mahdollisuuksia (esim. Avrin mainitsema taistelusysteemi näyttää ihan lupaavalta, vaikkei se juuri nyt näytäkään millekään :D), mutta silti joku mättää. Voi tietysti olla että mieli muuttuu ajan kuluessa, saapa nähdä sitten (kuitenkin löytyy pelihyllystä heti ilmestyttyään, haha). Ihan kiva idea näkyy kuitenkin olevan ja tuollainen Pokémoneilla liikkuminen ja niiden kanssa kommunikointi on aina mukavaa, että pääsee ruohonjuuritasolle otuksien kanssa. Uskoisin, että Japanissa iskee varmasti. Muualla en sitten oikein tiedäkään. -------------------- It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.
![]() *munch* Teejii Awards 2009 - Vuoden mukavin käyttäjä (miespuolisista) - Vuoden söpöin käyttäjä (miespuolisista) - Vuoden mielenkiintoisin käyttäjä (miespuolisista) - Vuoden pirtein käyttäjä (miespuolisista) - Vuoden symppis (jaettu sija) |
||
| Suppis |
Posted: Nov 6 2009, 06:49 PM
|
![]() Frontier Head ![]() Group: Members Posts: 225 Member No.: 157 Joined: 30-June 06 |
Pakko mainita vitos genesta, että siellä on pakko olla Qwilfishille ja Dunsparcelle uudet evoluutiot, sillä nämä kaksi ovat aivan liian aliarvostettuja
-------------------- |
| Avrillie |
Posted: Nov 6 2009, 06:54 PM
|
||
Ei liikaa evoja vanhoille pokéille :/. Se on kivaa, kun on sentään muutama vanhempi poké ilman kehitysmuotoja, siinä säilyy joku kunnioitettava alkuperäisyys. Ehkä Qwilfishille (<3) ja ehkä kans juuri Dunsparcelle voisi tullakin uudet kehitysmuodot, mutta jätetään nyt ainakin Farfetch'd rauhaan >:D.
Ajattelin itse samoin, mutta kun katselin noita kuvia, niin olen vakuuttunut :D. Kunhan nyt ei vaan olisi mikään pikainen räpellys vaan ihan oikeasti peli :D. -------------------- |
||
| Munchy |
Posted: Nov 7 2009, 07:01 PM
|
![]() mähöne ![]() Group: Awarded Members Posts: 243 Member No.: 171 Joined: 24-July 06 |
Voih, 5. generaation spekuloiminen on niin uuvuttavaa, koska kun sieltä jotain toivoo niin ei varmasti tuu toteutumaan :D Mitä nyt oon Serebiin foorumeilta jotain lukenut niin melkosia juttujahan siellä on... Mä en oikein tiedä haluanko hirveästi uusia kehitysmuotoja vanhoille Pokémoneille, saisi olla pikemminkin täysin uusia kasvoja (Hoenn-alueen otusten lailla). Mutta tietysti on niitä muutamia jotka kehitysmuotoja ansaitsevat (Qwilfishille oon aina toivonut, Jynxille kans, mielestäni kuuluu Electabuzzin ja Magmarin kanssa samaan joukkoon).
Tuosta PokéPark Wiistä puolestaan on (JO!) nyt erilaista palautetta :D Äsken katselin PokéBeachista mainospätkän tuosta pelistä ja innostusta alkoi löytymään. Grafiikan luulin olevan paljon huonompaa mutta se osoittautuikin olevan huuhaata - grafiikka näyttää yllättävän hyvältä ja Pokémonit näyttävät onneksi ihan oikeilta. Ympäristöön on tuotu kans ihan mukavasti semmosta lapsekkuutta joka iskee meikäläiseen. Pikachulla liikkuminen on varmasti hauskaa, hmm, ei kai toi peli nyt ihan TOSI huono voi olla... (jee, mainoksessa näkyi myös Munchlax<3) -------------------- It's better to be hated for what you are than to be loved for what you are not.
![]() *munch* Teejii Awards 2009 - Vuoden mukavin käyttäjä (miespuolisista) - Vuoden söpöin käyttäjä (miespuolisista) - Vuoden mielenkiintoisin käyttäjä (miespuolisista) - Vuoden pirtein käyttäjä (miespuolisista) - Vuoden symppis (jaettu sija) |
| Avrillie |
Posted: Nov 7 2009, 07:22 PM
|
Niin se mieli muuttuu X). Itekin katsoin juuri tuon PokéBeachin pätkän ja olen entistä vakuuttuneempi, näyttää just ihanalle ja tuntuu olevan aivan toista maata just esim. hirvittävän Pokémon Channelin kanssa. Tuo mainospätkä antoi toivoa jopa yllättävän laajasta maailmasta, mikä tollaselle tutkimustyyliselle pelille olisi vain plussaa. Ja suurin osa pokémoneista oli tosi näyttävän näköisiä! Esimerkiksi Scyther, tosin Ponytan tulilieskat oli rumat. Peli taitaa aika pitkälti koostua kaiken maailman paikkojen tutkimisesta ja noista minipeleistä, mutta esim. nuo taistelut näyttää tosi houkuttavilta.
Ja se Mamoswine videossa...!!! <3__<3 -------------------- |
| Aki tha Lazyboy |
Posted: Nov 19 2009, 05:37 PM
|
||
|
Super-jäsen ![]() Group: Members Posts: 46 Member No.: 170 Joined: 23-July 06 |
oah, 5. Gene.. Mitä pitemmälle mennään näissä Generaatiossa, sitä enemmän tuntuu ihan pöljän näköisiä Poksuja ilmestymään, eli siis toivon jotain generaatioon 1. ja 2. tyyliin ihan samanlaista(toiveajattelua?) Pokeja, jotka näyttävät vähän järkevimmiltä... Pitempään kuitenkin on epämielyttänyt, kun ei ITSE voi luoda hahmoa, vaan joudun tyytymään tekijän hahmoihin, joka ei aina kaikkia osapuolia mielytä. Yeah, miksen en voi ropettaa minun näköisellä tai kuvitelmallani hahmolla pelissä? :/ Ja tietysti nyt GSC-nostalgia humussa toivon Pokegear 'kännykkää'. (Ja myös radiokanavia, 'Cause they are AWSOM!) OFFTOPIC:
-------------------- ![]() "Exercise-HOOOO~!" |
||
![]() |
![]() ![]() |