View Full Version: just a question

The SMRPG Legacy > Suggestions & Feedback > just a question


Title: just a question


number1supermariofan - November 9, 2008 12:30 AM (GMT)
does anyone know how the green blocks work? i know it goes up by posts but does anyone know how many?

MetalMario - November 9, 2008 12:34 AM (GMT)
Uh...I think maybe it goes to 2 at 150, then 3 at 250, then 4 at maybe 350. But maybe someone with more of them would know. -_-

number1supermariofan - November 9, 2008 12:40 AM (GMT)
i think jj might know

JonnyJinx - November 9, 2008 12:56 AM (GMT)
0 posts - 1
150 posts - 2
250 posts - 3
350 posts - 4
500 posts - 5
750 posts - 6

number1supermariofan - November 9, 2008 01:06 AM (GMT)
thx jj

MetalMario - November 9, 2008 03:21 AM (GMT)
You can only have 6? I thought it would go on forever.

number1supermariofan - November 9, 2008 05:02 AM (GMT)
QUOTE (MetalMario @ Nov 8 2008, 10:21 PM)
You can only have 6? I thought it would go on forever.

nope

Doopliss Boy - November 9, 2008 11:09 AM (GMT)
I got an idea. When it gets to 1000, you can change the color of the blocks!

MetalMario - November 9, 2008 05:34 PM (GMT)
YEAH! I want mine to be blue. :P

EDIT: You have a choice in between switching the colors, or making them Mario/Luigi etc. sprites!

glitch_guy - November 9, 2008 07:13 PM (GMT)
As far as I know, there can only be one colour for everybody.

JonnyJinx - November 9, 2008 07:32 PM (GMT)
There, they're blue now. Happy? =P

I'll add some more ranks if you guys want. They go up to 12. I can't give you the option to choose colours though, that is, as far as I know, undoable.

number1supermariofan - November 9, 2008 10:14 PM (GMT)
the blue kinda fits with the message board color THX JJ!!!! :lol: :lol: :lol:

JonnyJinx - November 9, 2008 10:56 PM (GMT)
So, what do you think of my idea to go up to 12 pips? Good or bad?

RPG Fan - November 9, 2008 11:02 PM (GMT)
Why not i don't see a problem with it.

JonnyJinx - November 9, 2008 11:11 PM (GMT)
Alright then, I'll post the revised ranks in a topic later.

RPG Fan - November 9, 2008 11:27 PM (GMT)
OMG! That is one heck of a lot of blocks JJ! Now you look a lot more important that before.

number1supermariofan - November 10, 2008 01:05 AM (GMT)
QUOTE (JonnyJinx @ Nov 9 2008, 06:11 PM)
Alright then, I'll post the revised ranks in a topic later.

yeah jj thats awesome!!!!!

number1supermariofan - November 10, 2008 01:06 AM (GMT)
so whats the posts per block now?




* Hosted for free by InvisionFree