InvisionFree - Free Forum Hosting
Fully Featured & Customizable Free Forums

Learn More · Sign-up Now
Welcome to Thefourhorsemen. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Round 6
volgjeneus
Posted: May 9 2010, 10:03 AM

Member

Group: Members
Member No.: 22

Hallo,

Voor ronde 6 heb ik het volgende team opgesteld:

volgjeneus
Spelbreker
Linghzi
Aneirin

Als jullie niet zouden kunnen, laat me dan zo vlug mogelijk iets weten!

Groetjes,
volgjeneus
lingzhi
Posted: May 9 2010, 12:53 PM

Unregistered

Yes, I can play the next round.
Thanks,
lingzhi
Spelbreker
Posted: May 9 2010, 03:41 PM

Member

Member No.: 25

Hallo,

Ik zal er volgende ronde niet bij kunnen zijn.

Groeten,

Spelbreker
volgjeneus
Posted: May 15 2010, 02:05 PM

Member

Member No.: 22

Oei. Was dat voor deze ronde bedoeld, Spelbreker? Ik zie dat je toch gescheduled hebt, sorry dat ik dit niet eerder gezien heb.

Ik heb een vraagje: mijn tegenstander is deze partij niet minder dan 9 keer offline gegaan. Dat is vreselijk frustrerend, want dan zit hij zogezegd 5 minuten te denken, en plots blijkt dan dat hij offline is, en dan moet je zijn nieuwe match offer accepteren, en dan krijgt hij plots weer meer tijd. Allee ja, zo kan een partij eeuwig duren hé. En bovendien geeft de watchbot de partij slechts weer vanaf de laatste connectie, dus kan ik de analyse van het interessantste deel niet zien. Nu is mijn vraag:
Is er eigenlijk iets dat je daar tegen kan doen, als het de spuigaten uitloopt? Ik snap dat dat 1 keer kan gebeuren, of 2 keer, maar vanaf 5 keer verlies je echt je concentratie en raak je super gefrustreerd.
irWietje
Posted: May 15 2010, 09:35 PM

Administrator

Group: Admin
Member No.: 1

Ik dacht dat het maar 2x mag gebeuren, vanaf dan kan je weigeren om verder te spelen. Ik vermoed dat het dan echter wel remise is, allez het zou mij verbazen moest je dan winnen..

Groetjes, D
Spelbreker
Posted: May 16 2010, 06:32 AM

Member

Member No.: 25

QUOTE (volgjeneus @ May 15 2010, 02:05 PM)
Oei. Was dat voor deze ronde bedoeld, Spelbreker? Ik zie dat je toch gescheduled hebt, sorry dat ik dit niet eerder gezien heb.

Ik heb een vraagje: mijn tegenstander is deze partij niet minder dan 9 keer offline gegaan. Dat is vreselijk frustrerend, want dan zit hij zogezegd 5 minuten te denken, en plots blijkt dan dat hij offline is, en dan moet je zijn nieuwe match offer accepteren, en dan krijgt hij plots weer meer tijd. Allee ja, zo kan een partij eeuwig duren hé. En bovendien geeft de watchbot de partij slechts weer vanaf de laatste connectie, dus kan ik de analyse van het interessantste deel niet zien. Nu is mijn vraag:
Is er eigenlijk iets dat je daar tegen kan doen, als het de spuigaten uitloopt? Ik snap dat dat 1 keer kan gebeuren, of 2 keer, maar vanaf 5 keer verlies je echt je concentratie en raak je super gefrustreerd.

Niet erg hoor, mijn tegenstander kon op alle dagen spelen, ook op de ene dag waarop ik wel kon.
« Next Oldest | TheFourHorsemenU2000 | Next Newest »
InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.
Learn More · Register for Free

Topic Options

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.2010 seconds | Archive