Skin created by MikE. Find more great skins at the IF Skin Zone.

Pages: (3) 1 2 [3]  ( Go to first unread post ) >> Add Reply << >> New TOPIC << >> New Poll <<

WEEEE., yes, we do need to talk.
Haley
Posted: Aug 16 2009, 12:16 PM

[SokaiCG] Aiba Masaki

Group: SokaiCG
Member No.: 4

MEN DE MÅSTE SVARA FÖR ATT VI SKA KUNNA BÖRJA PLANERA.
Artemis
Posted: Aug 16 2009, 09:28 PM

[SokaiCG] Matsumoto Jun

Member No.: 2

JA.

JAG VÅGAR INTE SMS:A KEIKO

JAG TYCKER DU BORDE GÖRA DET HEHEHEHE
Keiko
Posted: Aug 17 2009, 07:13 AM

[SokaiCG] Sakurai Sho

Member No.: 1

Jag vill ju hålla med... Men jag vill gärna hålla mig till Arashi.. Ja inte för att jag gillar dem men det e för att vi redan har planerat att vi är en Arashi Cover Grupp... och om vår första uppvisning är blandad så... är det lite förvirrande.. om vi typ har H!P

Jag fattar att många inte känner till Arashi så mycket.. Men det finns Johnny's låtar som har varit OP till många anime.. Som Takki & Tsubasa i InuYasha och V6 med ju! NEWS till One Piece...? och ja... m.m.... Så jag tror om vi ska ha animetemat så tycker jag att vi håller oss för Johnnys iaf ^^;;;

Och sorry.. Min data har cpat sig i en vecka... kunde inte sätta på den först och nu är msn pajad.. kan inte logga in så jag har inte suttit vid datan tills nu ^^;;;

P.S Är det om Cover gruppen och sånt... Får ni gärna smsa mig ^^;;;;!!!

Och var inte rädd för den sista personen.. hon kollar ändå inte forumet... jag säger åt henne ist XD

EDIT: Och jag vill inte ha uppmärksamhet.. utan jag vill att Arashi ska få uppmärksamhet ^^;;;

--------------------
user posted image
Artemis
Posted: Aug 23 2009, 12:21 AM

[SokaiCG] Matsumoto Jun

Jo, vi är en Arashi cover grupp, men jag tänkte mer att om vi vill uppträda (spec nu när det gäller ett poppis konvent) så tror jag att vi får blanda in lite annat.

Jag försöker bara tänka efter lite, som om det var jag som vore bossen över UC, och jag skulle inte vilja att nån dansgrupp skulle komma in och bara köra låtar av ca 3-4 band/grupper, varav bara 4 låtar är kända pga anime.

Men nu vet jag ju absolut inte hur dom tänker, men man kan alltid pröva.

Själv om jag satt i publiken så skulle jag hellre villra höra lite variation istället för samma slags stil och typ röster i ca 5 minuter.

Men det är du som bestämmer, vi kan alltid pröva och maila och se om vi har en chans.

Fast jag har också börjat fundera, jag tror att dom vill också kontrollera långt innan april (då det smäller till) att vi verkligen är värda att stå där och dansa.

EDIT: bleh. va elak jag låter. men jag säger bara mina åsikter. annars kommer vi ingenvart.

så nu får ni alla säga era åsikter oxå va.

This post has been edited by Artemis on Aug 23 2009, 12:21 AM
Keiko
Posted: Aug 29 2009, 06:33 PM

[SokaiCG] Sakurai Sho

Member No.: 1

Jodå jag förstår.. Men om jag ska välja i sånna fall så borde vi inte satsa så stort som första gången... Uppcon kommer ju varje år väl? Vi kan ju satsa på den någon annan gång i sånna fall...

Jag vill mer att vi börjar från litet till stort och inte stort på direkten...

Det är många i vår grupp lr kanske inte många men någon måste det finnas som inte är så säker när man ska göra ett stort uppträdande som första gången så..

Är det inte bättre om vi börjar smått i sånna fall?

--------------------
user posted image
Artemis
Posted: Sep 3 2009, 08:23 PM

[SokaiCG] Matsumoto Jun

ooooookay.

För mig spelar det ingen roll. .-.

Topic OptionsPages: (3) 1 2 [3]  >> Add Reply << >> New TOPIC << >> New Poll <<

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3603 seconds | Archive