Skin created by MikE. Find more great skins at the IF Skin Zone.

>> Add Reply << >> New TOPIC << >> New Poll <<

Dance Pratictise, Where are you and what do you need?
Keiko
Posted: Aug 29 2009, 06:45 PM

[SokaiCG] Sakurai Sho

Group: SokaiCG
Member No.: 1

Ok..

Jag vet att många av oss inte ens har börjat träna.. Så jag har gjort denna tråd för dem som behöver hjälp och så vi får se hur långt iv har kommit...

De som vill ha videor på en speciell dans lr performance av en låt så ni kan träna bar skriv här så skickar jag länken att ladda ner till er genom PM... Kanske inte så bra att lägga ut länkar på forumet så ^^;;;

Och så får vi diskutera om när alla har tid att träffas... 1 gång i veckan ber jag iaf bara om... säg vilka dagar ni har tid och vilken tid ni har på dagen..
Vi får köra på något ställe där innan vi skaffar rum tydligen.. lr hemma hos någon som inte bor så långt borta...

Jag har iaf tid
Måndag efter 14:30
Onsdag efter 14:00
Torsdag efter 14:00
Fredag efter 13:15
(några fredagar kanske jag inte kan då jag drar till Tyresö men det är inte ofta)
Lördag - Söndag ledig (Om jag inte är i tyresö i sånna fall...)

Men om jag ändå inte kan komma på någon kan ni alltid träffa själva.. jag menar... alla behöver ju inte vara där... och jag behöver nog inte vara med på alla träningar va? ^^;;; Men jag ska försöka vara med så mycket som möjligt..

--------------------
user posted image
Artemis
Posted: Sep 3 2009, 08:20 PM

[SokaiCG] Matsumoto Jun

Group: SokaiCG
Member No.: 2

Jag kan;

Måndag efter 12:55
Tisdag efter 13:30
Onsdag efter 13:00
Torsdag efter 14:05
Fredag efter 09:50

Egentligen vill jag helst inte köra på lördag och söndag. Men kanske nån gång.

Ugh. och mitt schema är cp så det kommer säkert ändras snart.

Topic Options >> Add Reply << >> New TOPIC << >> New Poll <<

Hosted for free by InvisionFree (Terms of Use: Updated 7/7/05) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3634 seconds | Archive