|
Create a free forum in seconds. | Welcome to Foro SoLost. We hope you enjoy your visit.
You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.
Join our community!
If you're already a member please log in to your account to access all of our features:
|
Cougar Town, Recién divorciada
| Nunu |
|
Faraday: Científico supremo

Group: Moderadores
Member No.: 3

|
| QUOTE | | Sinopsis: El primer episodio de estreno de la temporada muestra Jules mientras se examina su cuerpo desnudo en el espejo de los signos de envejecimiento. Jules, divorciada de su marido Bobby, intenta volver a entrar en el mundo de las citas y se refieren a su joven ayudante de Laurie. El mejor amigo de Jules y vecino de Ellie, trata de evitar que salir, mientras su hijo está siendo constantemente avergonzado por tanto de sus padres. |
|
|
|
| nnaaty~ |
|
Jack: Encargado de la limpieza

Group: Losties
Member No.: 589

|
Me gusta mucho esta serie. Habeis visto los nuevos capis ya?
|
|
|
| Kalena |
|
I love my life because my life is Michael Jackson

Group: Administrador/a
Member No.: 2

|
El primero sí, el segundo todavía no. Voy a abrirles un post a cada capi paa que se pueda comentar sin spoilear xD
|
|
|
| Nunu |
|

|
yo estoy empezando a verla, solo llevo dos capitulos pero me está gustando bastante
|
|
|
| nnaaty~ |
|
Jack: Encargado de la limpieza

Group: Losties
Member No.: 589

|
No puede ser! La estoy dejando abandonada esta serie, tengo que poner a verme los ultimos capis que salieron porque sino...
|
|
|
| Kalena |
|
I love my life because my life is Michael Jackson

Member No.: 2

|
A mí no sé por qué pero cada vez me atrae manos esta serie  Prefiero mil veces Modern Family que me descojono xDDD
|
|
|
| Nunu |
|

|
| QUOTE (Kalena @ Dec 17 2010, 01:11 PM) | | Prefiero mil veces Modern Family que me descojono xDDD |
a ver si la empiezo ya
|
|
|
| diamond |
|
Quality prevails

Member No.: 5

|
A mí también me da bastante flohera, de hecho de la segunda temporada solo he visto 3 capis.
|
|
|
 InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community.
Track this topic
Receive email notification when a reply has been made to this topic and you are not active on the board.
Subscribe to this forum
Receive email notification when a new topic is posted in this forum and you are not active on the board.
Download / Print this Topic
Download this topic in different formats or view a printer friendly version.
|  |