| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to LiftPunt. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Frank_NL |
Posted: Mar 13 2011, 09:09 PM
|
|
Lifter Group: Members Posts: 81 Member No.: 3 Joined: 3-June 09 |
Wie heeft er ervaring met (half-) dronken liften. Het is geen flauwekul, maar serieus bedoelt.
Ik kan het van mezelf van twee keer herinneren. Vorig jaar liftte ik binnen Vlijtingen (Limburg, Belgie) terug naar mijn fiets. Het waren mensen die naar hetzelfde Carnavalbal waren geweest als ik, en zeer tot mijn verrassing wist de chauffeuse ongeveer waar mijn fiets stond. Afgelopen zaterdagavond liftte ik na de avond-carnavalslichtstoet in Eijsden (Limburg, Nederland) terug naar huis. Ik had mijn portefeuille niet mee en kon daarom niet met de bus terug. Ik had niet besloten te liften, daar was ik te dronken voor, maar was te voet richting huis gegaan (ruim 6 km) en toen ik langs de hoofdweg in Eijsden liep heb ik kennelijk mijn duim gestrekt en ik weet dat de eerste chauffeuse stopte en mij op 1 km na naar huis heeft gebracht. |
| Bonkers |
Posted: Mar 20 2011, 08:29 AM
|
|
Lifter Group: Members Posts: 97 Member No.: 2 Joined: 3-June 09 |
1 zo'n ervaring:
Ik moest eens iemands koffer helpen dragen naar de ingang van de Pukkelpopcamping. Dat was nog zo'n kleine kilometer lopen en die koffer was loodzwaar en ik goed zat. Toen heb ik ook mijn duim gestrekt en werd ik snel meegenomen. De ingang van die camping ligt langs een grote weg, dus ik werd vlak ervoor afgezet. Was wel handig. |

![]() |
![]() ![]() ![]() |