| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to LiftPunt. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Tadaa! |
Posted: Dec 7 2009, 08:27 PM
|
|
Gelegenheidslifter Group: Members Posts: 31 Member No.: 17 Joined: 7-December 09 |
Canada is zalig om te liften. in de States hang het er vanaf waar je bent. gaande van super tot fucked up.
heb er het laatste anderhalf jaar 9 maand door gebracht.. moest iemand vragen hebben omtrend liften in Noord Amerika.. stel ze gerust of stuur een pm of mailtje.. |
| Tadaa! |
Posted: May 23 2010, 07:18 AM
|
|
Gelegenheidslifter Group: Members Posts: 31 Member No.: 17 Joined: 7-December 09 |
en ik ben terug in de USA.. YIHAAA
het laatste deel van deze trip. nu in texas bij een maat.. over enkele dagen richting seattle / vancouver en dan Alaska daarna richting boston en south carolina en dan terug naar belgie.. even werken een een nieuw avontuur (mischien een fiets open en daarmee rond trekken.. |
| sgtpepper |
Posted: Jun 21 2010, 11:45 AM
|
|
Administrator Group: Admin Posts: 80 Member No.: 1 Joined: 3-June 09 |
Ik ben toch benieuwd hoe het is geweest ;-)
|
| Tadaa! |
Posted: May 3 2011, 10:41 AM
|
|
wel.. ik ben dus tot het noorden van Canada geraakt in juni. daar iemand tegengekomen. verliefd geworden, even een maand terug gekomen om een werkvisum aan te vragen en dan terug naar het noorden van BC om daar te wonen.
heb een half jaar daar samengewoond maar dat is nu gedaan. ben sinds twee weken terug in belgie.. en nu.. heb nog tot eind september een werkvisum voor Canada maar weet niet wat doen.. zit er even door.. 3 jaar rondgetrokken, half jaar daarvan in noorden van Canada gewoond.. gebroken hart.. aargh.. maar hier vind ik het ook niet alles eigenlijk |
![]() |
![]() ![]() ![]() |