Ruby created by Lightz of the IF Skin Zone.

InvisionFree - Free Forum Hosting
Create your own social network with a free forum.

Learn More · Sign-up for Free
Welcome to La Mariposa Roja. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Belangrijke Informatie:

OC:
Mededelingen
Regels

IC:
De school
De personages
De afdelingen
Rooster & vakken
Vacatures

Puntenstand:

Tortuga: 26
Canguro: 28
Cerdo: 17

Pages: (2) [1] 2  ( Go to first unread post )

Mededelingen!
Generosa Duran
Posted: Mar 31 2009, 05:11 PM

Happiness is like a jumprope, you can't have too much
Group Icon

Group: Schoolhoofd
Member No.: 1

Hay allemaal!
Wilde even doorgeven dat de tijden waarschijnlijk niet kloppen. Dit kan je wijzigen via:
My Controls -> Board Settings -> GMT +1.00 & het vinkje eronder aan te klikken. Dan moet de tijd goed zijn.
Wilde ook even zeggen dat we de dinsdag NA pasen pas officeel online gaan. Voor die tijd nog niet in het kasteel komen alstublieft.

--------------------
user posted image
Generosa Duran
Posted: Apr 1 2009, 04:24 PM

Group Icon

Je mag natuurlijk wel alvast beschrijvingen neerzetten van je lokaal, of je karakterkaart plaatsen. Dan hebben de (toekomstige) leden wat te lezen. wink.gif

--------------------
user posted image
Generosa Duran
Posted: Apr 14 2009, 08:34 PM

Group Icon

Hay schatjes. Jullie zijn heel lief. Wij doen alleen aan iets niet mee, gewoon omdat ik dat niet nodig vind en geen zin heb om al ruzie te krijgen met een andere RPG voordat we open zijn. We doen dus niet mee met de Wij-haten-suus-actie. Ik snap dat jullie boos zijn, en terecht. Wat ze heeft gedaan zal zeker niet voor een goed Karman zorgen. Toch wil ik jullie vragen om hier niet over te beginnen en hier geen ruzie om te gaan maken. Ik verwelkom alle BBO leden namelijk met open armen.

Ben je het er niet mee eens? PM me even

--------------------
user posted image
Generosa Duran
Posted: Apr 16 2009, 07:53 PM

Group Icon

Hay poepies. (zo ik spam dit wel een beetje vol? Maaroke xD) WAAA! We gaan morgen officieel open biggrin.gif Wajow. Eigenlijk hebben Lars en ik dit best wel snel gedaan. Erg snel dus smile.gif Goed. Het aller belangrijkste wat ik wilde zeggen is dat JULLIE het moeten zeggen als JULLIE nog wat missen. Want wij weten het even niet meer.
See you again!

--------------------
user posted image
Generosa Duran
Posted: Apr 17 2009, 02:00 PM

Group Icon

POEPIES smile.gif We zijn open! *huppelt het gebouw binnen* We gaan sorteren laugh.gif

--------------------
user posted image
Generosa Duran
Posted: Apr 23 2009, 08:01 PM

Group Icon

Come on people, posten met die hap hier. Je kont van de stoel. Ohnee, die moet erop blijven xD En even lekker een lesje of iets anders posten. Er reageert vast wel iemand. En als niemand het doet, dan reageer ik wel smile.gif Nou, komt er nog wat van?

--------------------
user posted image
Generosa Duran
Posted: Apr 27 2009, 11:24 AM

Group Icon

Zo, daar ben ik weer. Ik zat me even af te vragen hoe we hier meer leden zouden kunnen krijgen. Iemand toevallig een idee? Als jullie een ideetje hebben behalve partneren hoor ik het graag via PM.

--------------------
user posted image
Generosa Duran
Posted: Apr 27 2009, 08:57 PM

Group Icon

Ik verwelkom de nieuwe terreinknecht: Alessandro Rena

--------------------
user posted image
Evan Corazón
Posted: May 9 2009, 09:46 PM

De kangoeroe-goeroe
Group Icon

Member No.: 2

[canguro]Bij gebrek aan animo voor het vak, hebben we besloten om Voorspellend rekenen te vervangen door alchemie. De beschrijving van dit vak kun je vinden in het topic rooster en vakkenlijst. Voorlopig zal dit vak worden geven door de terreinknecht Allesandro Rena, totdat er een docent is gevonden. Er is een klein laboratorium op het terrein waar de lessen worden gegeven.[/canguro]

--------------------
Everybody being straight and not gay, not even bi!, made Rosalyn very very very very very very very very very very very very very sad and emo, indeed. She was about to commit suicide when all the stupid people started worshipping her (and Lars and Jen/Jethyn). This cheered her up a little and then she suddenly came up with a great!plan.
She had her worshippers build her a temple with a giant altar and a giant throne on that altar, sat down on it, gathered all her worshipful and loyal and obeying minions and told them:
'SLAVES OF MINE! Do you BELIEVE in me!?'
And they replied loudly: 'YES!'
'Will you do EVERYTHING I tell you to do!?'
'Then, I have ONE order for ALL of you!'
And they replied loudly: 'WHAT?'
'BECOME GAY. ALL OF YOU.'
And they did. All of them.
- Origin of modern homoseksuality according to The Erik Bible
Evan Corazón
Posted: May 30 2009, 05:54 PM

De kangoeroe-goeroe
Group Icon

[canguro]Voor degenen die dat willen is er nu de mogelijkheid om een (of meerdere) NPC('s) aan te maken. Voor meer informatie, zie het karakterkaarten-forum.

Ohja en we hebben een nieuwe docent die het team zal versterken: Ceferino Elviento[/canguro]

--------------------
Everybody being straight and not gay, not even bi!, made Rosalyn very very very very very very very very very very very very very sad and emo, indeed. She was about to commit suicide when all the stupid people started worshipping her (and Lars and Jen/Jethyn). This cheered her up a little and then she suddenly came up with a great!plan.
She had her worshippers build her a temple with a giant altar and a giant throne on that altar, sat down on it, gathered all her worshipful and loyal and obeying minions and told them:
Evan Corazón
Posted: Jun 14 2009, 09:55 PM

De kangoeroe-goeroe
Group Icon

[canguro]Om de afdelingenwedstrijd wat spannender te maken, hebben we besloten om een aantal keer per jaar een 'uitdaging' te organiseren voor alle afdelingen. Dit zijn een soort opdrachten waarmee veel punten te verdienen zijn. De eerste van deze opdrachten zit er nu aan te komen: La Mariposa Roja gaat een dropping organiseren!

Dit zal als volgt in zijn werk gaan: ieder afdelingshoofd zal een leerling van een andere afdeling ontvoeren en op een random plaats in Spanje dumpen. (De leerlingen krijgen wel zendertjes mee voor de veiligheid.) De ontvoerde leerling maakt vervolgens een post waarin hij/zij beschrijft hoe hij/zij de weg naar de school terugvindt. De origineelste post wint! (De ontvoeringsmanieren van de afdelingshoofden worden ook beoordeeld, maar die tellen minder zwaar mee.)

De rest van de afdeling kan de leerling in kwestie helpen door hem/haar tips/inspiratie/ideeën te geven voor zijn/haar post. De docenten zullen de uiteindelijke winnaar bepalen.

De afdeling die op de eerste plaats eindig krijgt 30 punten.
De afdeling die op de tweede plaats eindig krijgt 15 punten.
De afdeling die op de derde plaats eindig krijgt 5 punten.

De afdelingen en afdelingshoofden kunnen vast gaan brainstormen in hun leerlingenkamers. (Secret shortcut: klik op het gekleurde woord bij de beschrijvingen van de verdiepingen om er direct te komen ^^) De namen van de ontvoerde leerlingen zullen binnenkort bekend worden gemaakt.

Als er vragen zijn, post deze dan gerust in het feedback-forum. ^^

Veel succes iedereen![/canguro]

--------------------
Generosa Duran
Posted: Jun 17 2009, 08:03 PM

Group Icon

Helaas heeft Kiara Nyalin besloten om weg te gaan. Bedankt voor je tijd hier!

--------------------
user posted image
Evan Corazón
Posted: Jul 8 2009, 06:21 PM

De kangoeroe-goeroe
Group Icon

[canguro]We hebben de leerlingenkamers en de lerarenkamer vanaf heden uitgesplits in een IC en een OOC-deel. Het OOC-deel is alleen zichtbaar voor de leden van de afdeling en is om plannen te smeden, te socializen en dergelijke. Het IC-deel is voor iedereen zichtbaar en is dus voor de IC-posts.[/canguro]

--------------------
Generosa Duran
Posted: Aug 6 2009, 10:38 AM

Group Icon

Ik ga vannacht weg op vakantie, en Evan is al weg! Dus jullie zitten voorlopig zonder schoolhoofden. Breek de boel niet af! En voor alle nieuwe leden die een karakterkaart posten, er is weer iemand op 15 augustus! Verder moet je Caianne maar even poken, want die mag ook karakterkaarten goedkeuren. Knuff, Rosa

--------------------
user posted image
Evan Corazón
Posted: Aug 16 2009, 06:23 PM

De kangoeroe-goeroe
Group Icon

[canguro]Goed nadat ik een brute aanval met een hakbijl op onze funderingen heb voorkomen (het zijn ook altijd dezelfden >_>), doet het mij deugd u mede te delen dat ik er weer ben. Dat betekent dat de arme lieve leden hier niet langer adminloos zijn.
...
Duuuuuuuus..
Ik zal nu maar weer aan het werk dan dan? * gaat naar character-forum *[/canguro]

--------------------
DealsFor.me - The best sales, coupons, and discounts for you

Topic OptionsPages: (2) [1] 2 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.3338 seconds | Archive

Image and video hosting by TinyPic