| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community. | Welcome to JA Comunidade Brasil. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| BlackDragonDIABLO |
Posted: Jan 2 2009, 05:55 PM
|
![]() Black Dragon Group: Members Posts: 456 Member No.: 246 Joined: 25-November 04 |
to postando aqui pq é o que mais as pessoas leem....espero que algum admin responda
acabei de sair do Terra pq fui KICKADO e BANIDO agora eu pergunto, pq? tava viajando, cheguei ontem de viagem, e um cara com nick "Haris*Pilton" ficou me perguntando se eu sabia mudar meu IP nao respondi ele continuou perguntando e eu quis saber qm era. ele nao falou, disse q eram 'inri cristo' ele falou "te vejo daqui a 1 semana" perguntei o motivo e daí veio o kick tirei umas screens.... se precisar ah, nao se ajudar, mas o kougra tava online na hora e o adriano tinha acabado de entrar. -------------------- ______________________________________________
|Uma vez eu vi um peixe| |
| Zairon |
Posted: Jan 10 2009, 11:17 AM
|
|
<!AK!>Lord*Zairon Group: Admin Posts: 1.092 Member No.: 342 Joined: 7-February 05 |
diablo.. me mande o ip no meu msn
dmgadelha@hotmail.com ou no email dmgadelha@gmail.com acabou. -------------------- POWAAAA!!! UNLIMITED POWAAAA!!!
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |