Fórum Oficial da Comunidade Brasileira de Jedi Knight 3: Jedi Academy, bem vindo!

Create your own social network with a free forum.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to JA Comunidade Brasil. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

banido
BlackDragonDIABLO
Posted: Jan 2 2009, 05:55 PM

Black Dragon

Group: Members
Member No.: 246

to postando aqui pq é o que mais as pessoas leem....espero que algum admin responda

acabei de sair do Terra pq fui KICKADO e BANIDO

agora eu pergunto, pq?

tava viajando, cheguei ontem de viagem, e um cara com nick "Haris*Pilton" ficou me perguntando se eu sabia mudar meu IP
nao respondi
ele continuou perguntando e eu quis saber qm era. ele nao falou, disse q eram 'inri cristo'
ele falou "te vejo daqui a 1 semana"
perguntei o motivo e daí veio o kick thumbsup.gif

tirei umas screens.... se precisar
ah, nao se ajudar, mas o kougra tava online na hora e o adriano tinha acabado de entrar.

--------------------
Posted: Jan 10 2009, 11:17 AM

<!AK!>Lord*Zairon

Group: Admin
Member No.: 342

diablo.. me mande o ip no meu msn

dmgadelha@hotmail.com

ou no email

dmgadelha@gmail.com

acabou.

--------------------
POWAAAA!!! UNLIMITED POWAAAA!!!
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
« Next Oldest | Denúncias e Reclamações | Next Newest »
InvisionFree - Free Forum Hosting
InvisionFree gives you all the tools to create a successful discussion community.
Learn More · Register Now

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.0837 seconds | Archive
[Original Skin by Cookie from IF Limits (http://iflimits.com/forums) All Rights Reserved / Skin Edited, and Buttons made by Squall from Jk3Br Forums]