| · Veiligheid! · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Forum KSK Maldegem. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| witte tenniskous |
Posted: Sep 28 2004, 03:31 PM
|
|
Salonvoetballer Group: Members Posts: 4 Member No.: 14 Joined: 19-July 04 |
Zie ik nu nie goe of wa is da?
Da verslag van tegen KVM staat er nu nog nie op.Voor een derdeklasser zou je toch beter mogen verwachten. Komaan jongens,drie volle dagen na de wedstrijd al. We mogen dan wel een vrij goeie ploeg hebben,de entourage rond Ksk is echt nog een lachertje.(stadion,supporters,website etc...) Sorry hoor |
| Sl3fferke |
Posted: Sep 28 2004, 04:03 PM
|
|
Levende legende Group: Members Posts: 1.890 Member No.: 7 Joined: 14-July 04 |
Kijk es aan sie. Blijkbaar nog NOOIT op verplaatsing geweest? Op 't veld van den Racing en Turnhout kwam de sfeer van ... ONS. Thuis tegen Denderhoutem was ook niet mis. En nu ga je één wedstrijd bezien, of van horen zeggen, zit kritiek te geve ... Waar je eigenlijk geen balle recht op hebt. Ach kijk, als je elke wedstrijd 25 mense meekrijg om te roepen en tieren is't een succes. Als KV afkomt mee efkens 1000-man, lijkt het me meer dan logisch dat ...
Ach ik verdoe menne tijd aan u onbenulligheid. En btw: verslag is wel te leze. Kijk maar es goed op't forum. Sinds gisteren al ! Zagevent -------------------- FC Meetjesland ... "Hoeveel interlands heb je al gespeeld?"
5 caps |
| Seefkonijn |
Posted: Sep 28 2004, 07:16 PM
|
![]() Hulptrainer Group: Admin Posts: 1.166 Member No.: 6 Joined: 14-July 04 |
Zeg makker. Ik doe altijd mijn uiterste best om dat verslag zo snel als mogelijk af te krijgen. Ik kande website niet aanpassen maar mijn verslag is steeds af te halen in de wedstrijdtopic op dit forum zodat de mensen die niet kunnen wachten totdat het op de site verschijnt het toch al kunnen lezen. EN krijg ik zo'n reactie, merci ze.
Wat er met de website gebeurt daar is maar één man verantwoordelijk voor. Als je ergens problemen mee hebt moet je je maar tot hem richten. -------------------- ![]() ![]() |
| kskboy |
Posted: Sep 29 2004, 01:04 PM
|
![]() Levende legende Group: Members Posts: 941 Member No.: 5 Joined: 14-July 04 |
zeg tenniskouse. oe zit et? de sfeer is eel goed tussen de echte supporters. mo ja ik zeg wel de ECHTE supporters é. en op verplaatsing was de sfeer gewoon super. we hebben de racingers gewoon weggezongen. en we gaan nu zondag precies het zelfde doen met bornem. en de site kan alleen webbie veranderen. greets kskboy
|
| Blondeelfan |
Posted: Sep 29 2004, 02:47 PM
|
|
Beloftevolle Jeugdspeler Group: Members Posts: 70 Member No.: 19 Joined: 27-July 04 |
Wa verstaat meneer onder 'echte supporters'? Ken 't gevoel daj 't groepke bedoelt da wekelijks meegaat op verplaatsing en da sta zingen vo dood... Ik en 't geld nie vo wekelijks mee te gaan (ze veel opgeslaan) + ik heb nog mijn studies. Bovendien ben kik nie de persoon da mij scheel ga zingen tijdens de match. Toch durvek mij echte supporter noemen! En kpeis dak in naam spreek van nog heel wa andere supporters...
Blondeel rules! |
| kskboy |
Posted: Sep 29 2004, 02:54 PM
|
![]() Levende legende Group: Members Posts: 941 Member No.: 5 Joined: 14-July 04 |
wat ik versta onder echte supporters: neen nie da groepken die sta te zingen en neen nie de groep da mee gaat op verplaatsing. mo wel de mensen die ook ne ké iets positief kunnen zeggen en nie steeds kritiek geven op de ploeg. en ter lopen er veel rond zulle in maldegem diealleen kritiek geven. zij daar maar zeker van. ik zeg NIET da hij zo zijt. om geen conflicten uit te lokken. greets kskboy
|
| kskboy |
Posted: Sep 29 2004, 02:56 PM
|
enne iedereen beslist vo zen eigen of hij zingt of nie ej!!!
|
| kskforever |
Posted: Sep 29 2004, 03:12 PM
|
![]() Beloftevolle Jeugdspeler Group: Members Posts: 53 Member No.: 33 Joined: 2-September 04 |
ik gan zkr meezingen zondag!!!! absoluut!!
de die da kritiek geven,sommige daarvan zitten in de zittibune. den bus vertrekt an de troebadoer greetz kskforever |
| Rood en geel in hart en nieren |
Posted: Sep 29 2004, 07:34 PM
|
||
|
Salonvoetballer Group: Members Posts: 5 Member No.: 15 Joined: 19-July 04 |
IK Ben blijkbaar geen echte fan ????????????? tis nie omdak schuchter ben en dak niet sta zingen en sta onnozel te doen zoals sommigen onder jullie , dak daarom geen echte supporter ben , ik sta liever te duimen voor mijn ploeg en in mijn eigen te supporteren dan dak 's avonds nie meer kan spreken tegen mijn vrouw. Volgens u moet ik dus elke match staan roepen en de supporters staan uitdagen? Want daar komt het toch op neer ? Ik sta nog in de wind en de regen maar ik heb u daar nog nooit zien staan , ge zit liever pinten te drinken in de kantine zeker i.p.v. uw ploeg te steunen ? Niet dat het slecht is want dan steun je ze financieel maar ik wil maar gewoon zeggen dat je die-hard supporters hebt die niet zingen ook , dus graag eens nadenken voor je kritiek geeft a.u.b. |
||
| Melda-boy |
Posted: Sep 29 2004, 08:37 PM
|
![]() Hoofdtrainer Group: Admin Posts: 480 Member No.: 1 Joined: 13-July 04 |
Wait and See
De site die ge nuj ziet wordt trouwens niemer bewerkt, ben er nie content van, ff geduld en ge zult wel merken waarom het zo lang aansleept. -------------------- Ever Heard Of The Team Called KSK Maldegem?
No????? Well It's Time You Wake Up And See Some Real Football Then ;) Officiële Website KSK Maldegem |
| Roodgelen |
Posted: Sep 30 2004, 03:51 PM
|
![]() Basisspeler Group: Members Posts: 448 Member No.: 2 Joined: 14-July 04 |
Problemen ?
Ik zou graag opnieuw bijna dagelijks nieuws op een of andere kskm site terugvinden -------------------- ![]() |
| Xavier |
Posted: Sep 30 2004, 06:08 PM
|
|
Beloftevolle Jeugdspeler Group: Members Posts: 68 Member No.: 9 Joined: 15-July 04 |
Ik snap het niet goed. Vorige maand werd de KSKM-site nog uitgeroepen tot de topsite op www.voetbalkrant.com en nu is men opeens niet meer tevreden.
Het enthousiasme van het webteam is blijkbaar op korte tijd totaal verdwenen. (Dit is althans de indruk van de trouwe bezoekers) Kan de huidige site dan toch nog met een minimum aan informatie bijgewerkt worden. "News of the day" is volgens mij niet de winst van 19/09 op RC Mechelen. |
| kskboy |
Posted: Oct 1 2004, 12:00 PM
|
zoals ik al zij bedoelde ik met echte supporters mensen die ook eens positief kunnen zijn en de hele tijd kritiek geven. er lopen er zoveel rond. ik ga elke match kijken en ik mis geen minuut van de wedstrijd dus wie jij bedoelt met dehene die de hele tijd pinten drinkt ben ik zeker niet. uitdagen doen onze supporters zeker niet. zo zijn wij NIET. In plaats van onder elkaar een beetje te vitten zouden we beter overeen komen. is het niet? dus rood en geen in hart en nieren je kent me duidelijk niet.
|
| kskboy |
Posted: Oct 1 2004, 05:01 PM
|
kzen een beetje misgetypt é. ik bedoelde die niet de hele tijd kritiek geven.
|
| kskforever |
Posted: Oct 1 2004, 05:23 PM
|
![]() Beloftevolle Jeugdspeler Group: Members Posts: 53 Member No.: 33 Joined: 2-September 04 |
ik ken kskboy en die mist genene minuut van de match zoalst ie al zei,en tis gene zuiper!!
en de die da kritiek geven sommige daarvan zitten in de zittribune. het is de eerste keer dat ze een liedje hebben gezongen en da was tegen kv ze zongen toen:sk!!!sk!!!!sk!!!sk!!!sk!!! enz. ma twas ook nie voor lang oor!! voor ne echten supporter te zijn moet je natuurlijk nie altijd zingen ma de spelers (en iedereen eigenlijk)ebben da tog wel graag (pijsek tog) en supporters uitdagen doen we nie oor we zijn geen holigans zi (we zijn gwn brave mensen ma we gan ier op et forum nie te veel boel maken over da è!! |
| NumberOne |
Posted: Dec 10 2004, 09:01 PM
|
|
Levende legende Group: Members Posts: 1.198 Member No.: 46 Joined: 7-October 04 |
Sorry dat ik hier nog een woordje aan toe voeg, maar het moet mij toch van het hart. Zingen en supporteren voor ons team is toch niets om ons voor te schamen, ieder doet dat uiteraard op zijn manier maar ik vind het groepje supporters dat telkens meegaat met de supportersbus op verplaatsing een verrijking voor de ploeg, want wat zou dat voor een rare bedoening zijn om te moeten voetballen in een stadion zonder ambiance, heb je de match gezien Lazio Roma tegen Real Madrid ? Enkel vreugde OP het terrein bij de overwinning van Real maar niet op de tribunes WANT DIE WAREN LEEG !!! och triestig als je dat ziet, dus waarom zouden we zwijgen. En zoals we kunnen vaststellen, ons groepje groeit wekelijkd-s aan (toch op verplatsing).
Allemaal op post tegen K.R.C. WAREGEM and remember -------------------- KSK IS DE PLOEG VAN 'T MEETJESLAND, KSK IS DE PLOEG VAN 'T MEETJESLAND, EN IK GA 'T GEEN TWEE KEER ZEGGEN.
You'll never walk alone !!! |
![]() |
![]() ![]() ![]() |