Free Forums with no limits on posts or members.
InvisionFree - Free Forum Hosting
Welcome to Forum KSK Maldegem. We hope you enjoy your visit.

You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free.

Join our community!

If you're already a member please log in to your account to access all of our features:

Name:   Password:

Pages: (2) [1] 2  ( Go to first unread post )

Ledenfeest
Sl3fferke
Posted: May 2 2007, 11:08 AM

Levende legende

Group: Members
Member No.: 7

Zoals zoveel een doodsbrief gekregen hebben, wil ik toch ook de niet-leden van deze soort van humor laugh.gif toch ook laten meegenieten laugh.gif

user posted image

user posted image

--------------------
FC Meetjesland ... "Hoeveel interlands heb je al gespeeld?"

5 caps
jumper
Posted: May 2 2007, 11:54 AM

Ster Van De Ploeg

Member No.: 183

Lol
nummer12
Posted: May 2 2007, 07:35 PM

Basisspeler

Member No.: 80

Schitterend ... spijtig

Kan iemand dit hier eens als pdf of zo plaatsen, zou dit graag hebben/afprinten
Dank
Seefkonijn
Posted: May 2 2007, 08:12 PM

Hulptrainer

Group: Admin
Member No.: 6

QUOTE (nummer12 @ May 2 2007, 08:35 PM)
Schitterend ... spijtig

Kan iemand dit hier eens als pdf of zo plaatsen, zou dit graag hebben/afprinten
Dank

Ik wil dat wel eens proberen om te zetten maar tzal voor morgen of vrijdagavond zijn dan. Kmoet beetje tijd vinden.

Kvind wel leutig. We moeten het wel beetje relativeren maar kom.

Ik heb al es zitten denken of het nie leutig zou zijn om ne een ploegske op te stellen mee de beste spelers die in die acht jaar derde klasse bij Maldegem gespeeld hebben. Zou ik wel es goe moeten nadenken maar lijkt me wel tof cool.gif

--------------------
user posted image
user posted image
NumberOne
Posted: May 6 2007, 07:08 AM

Levende legende

Member No.: 46

Inderdaad Seefkonijn, ik doe zeker mee !!! Bestaat er en lijst van al die spelers ???

--------------------
KSK IS DE PLOEG VAN 'T MEETJESLAND, KSK IS DE PLOEG VAN 'T MEETJESLAND, EN IK GA 'T GEEN TWEE KEER ZEGGEN.

You'll never walk alone !!!
Sl3fferke
Posted: May 6 2007, 12:11 PM

Levende legende

QUOTE (NumberOne @ May 6 2007, 07:08 AM)
Inderdaad Seefkonijn, ik doe zeker mee !!! Bestaat er en lijst van al die spelers ???

www.bsdb.be

je moet je wel registreren en de site gaat traag omdat er heel veel gegevens in die database staan. Daar vind je wel zeker een grote lijst van spelers die in Maldegem ooit gespeeld hebben wink.gif

--------------------

5 caps
Seefkonijn
Posted: May 7 2007, 05:44 PM

Hulptrainer

Ik wil daar wel es lijsten van halen maar tzal nie voor de eerste maand zijn ze

--------------------
user posted image
user posted image
Seefkonijn
Posted: May 7 2007, 07:10 PM

Hulptrainer

Ondertussen heb ik wel es gedacht aan de schoonste matchen die ik meegemaakt heb in derde

1 KSK-Berchem 5-4 Ik kan nog altijd nie begrijpen hoe we diene match gewonnen hebben, 2x Derycke B., Croock, Reynaert en Sabbe.
2 KSK-Turnhout 2-1 Demeyer mee zijn beste actie in twee jaar KSK in 89 minuut
3 Torhout-KSK 1-3 De entree van De Meester, ganse tijd staan zingen en springen...
4 RC Waregem-KSK 4-6 Nog halfzat van mijn kampioenenviering dag ervoor ...
5 KSK-Hamme 2-1 Van Oost en Djadi scoren in laatste vijf minuten terwijl die van Hamme al 90 minuten Carnaval aant vieren waren

+ speciale vermelding voor AA Gent - KSK

cheers.gif

--------------------
user posted image
user posted image
nummer12
Posted: May 7 2007, 07:42 PM

Basisspeler

Kan mij ook nog levendig herinneren: 2, 3 en zeker 5. Prachtige tijden.
Er zit niets tussen van de laatse 2 a 3 jaar (behalve Torhout denk ik). De jaren dat iedereen kon zien dat het neerwaarts ging. Hopelijk zijn er mensen die er iets kunnen uit leren en aan doen !
Sl3fferke
Posted: May 7 2007, 09:32 PM

Levende legende

of wat vind je van de deze:

KSK Maldegem - TK Meldert 4-1

Op zich niks speciaal maar een toch wel een speciale wedstrijdverloop. Het was een heel gesloten wedstrijd totdat Meldert een strafschop krijgt en wij dan nog eens een rode kaart kregen, dit alles halfweg de eerste helft. 0-1 achter en met 10-man. De 2de helft was éénrichtingsvoetbal van onze roodgelen, Meldert kwam zelfs nietmeer over en dit met een man meer Crazy.gif Uiteindelijk was het maar slechts 4-1 wink.gif

Eén van de meeste kleurrijke figuur in Maldegem vond ik toch wel Youda Pouclair. Was in grote doen in het begin van het seizoen, toen Zulte-Waregem kampioen werd. Dieje gast speelde een medespeler aan en liep direct vrij om de bal terug op te eisen, constant rondtikken en maar te zwijgen over zijn duelkracht. Hij deemsterde samen met KSK wat weg en verliet uiteindelijk langs een achterpoortje onze roodgelen.

btw: ksk-berchem, de goal van sabbe was een wereldgoal ohmy.gif van grote afstand in de winkelhaak.

of wat denk je van de goal van Blondeelke tegen RC Mechelen laugh.gif toen de bus rijkelijk te laat was ...

--------------------

5 caps
nummer12
Posted: May 7 2007, 09:41 PM

Basisspeler

Of gewoon nog pas enkele maanden geleden: blondeel tegen oudenaarde, winst, en daardoor was er toen nog hoop

Paucleir, Maxime Dhooge, enkele jaren geleden kon het allemaal. Hoe is het zo verkloot kunnen worden?
Roodgelen
Posted: May 8 2007, 12:00 PM

Basisspeler

Member No.: 2

Youda Pauclair was inderdaad een zeer goede speler voor ons ploegske van toen. Hij is dan wat minder beginnen spelen nadat hij in een thuiswedstrijd iemand zn been gebroken heeft. Problemen met werkvergunning waren de oorzaak voor zn vertrek.

We hebben toch vaak een mooie ploeg gehad met o.a. Stijn Minne, Roman en De Croock, Van Oost, Djadi, ... en ook niet te vergeten mijn favoriete speler van heel wat seizoenen terug : Nico Demeulemeester. gewoon schitterende jaren biggrin.gif

Om even op Maxime Dhoore terug te komen : was toch heel vaak geblesseerd en heeft niet zo veel gespeeld dacht ik me te herinneren.

--------------------
user posted image
user posted image
nummer12
Posted: May 8 2007, 01:08 PM

Basisspeler

Juist, Dhoore heeft niet zoveel gespeeld. Enorm potentieel, maar wellicht niet het goede karakter.

Maar kon wel, iemand bij de reserven van Club halen.
Misschien moeten we hopen dat Drh Vanhyfte terug komt als voorzitter. Want sinds hij weg is, gaat het slecht, en ik zie alleen maar mensen (bestuur, vrijwilligers, supps) verdwijnen. En dat maakt mij ongerust voor de toekomst, en volgend jaar.
jumper
Posted: May 8 2007, 05:12 PM

Ster Van De Ploeg

Member No.: 183

Mannen de grootste zijn we misschien wel vergeten!!!

Ksk - Zulte Waregem 0-1

De kans op het kampioenschap.. gevecht om de eerste plaats met jawel wij op de eerste plaats voor het duel!
Laatste kwartier goal tegen.
Meer dan 2000 man, waar is den tijd.. SCHITTEREND!

Spijtig, zeker als je weet dat Zulte nu op Europees vlak al ploegen vernederd.

Greetz
Roodgelen
Posted: May 8 2007, 06:32 PM

Basisspeler

Member No.: 2

Jaa ! Daar kan ik me ook nog een heel klein beetje van herinneren biggrin.gif Dan was er tenminste nog eens veel volk. Het enige dat ik me van die dag herinner is dat ik er alles moest aan doen om iets van het veld te zien te krijgen doordat er gewoon zo veel volk voor mij stond en ik nog een klein manneken was e smile.gif

--------------------
user posted image
user posted image
Seefkonijn
Posted: May 8 2007, 06:41 PM

Hulptrainer

Bwa, die 0-1 was wel ne tegenvaller hé ... Da was volgens mij wel voor de eerste periode en nie voor het kampioenschap ...

Wel veel volk idd, mee zelfs een tent voor de kantine, die hebben we de laatste jaren nie meer nodig gehad

--------------------
user posted image
user posted image
nummer12
Posted: May 8 2007, 07:37 PM

Basisspeler

Ja, en paniek omdat de zittribune toen uitverkocht was, en men geen idee had wie waar ging zitten (de laatste jaren was dit niet meer zo'n probleem)

en ook paniek omdat de dag voordien de verlichting van het stadion nog moest gemaakt worden, was afgkeurd of zoiets, en Frans die dat toen nog eventjes vlug oploste, waarom heeft hij dit de laatste jaren niet meer gekund / gewild ?

En was dat hetzelfde jaar (?) dat SK is gaan winnen in Zulte, met toen nog Roels bij Zulte ? Of het jaar voordien? Wie weet daat nog iets van?
nummer12
Posted: May 8 2007, 07:41 PM

Basisspeler

QUOTE (NumberOne @ May 6 2007, 07:08 AM)

ging hier nog iemand die doodsbrief in pdf proberen zetten,
dank
Seefkonijn
Posted: May 8 2007, 09:14 PM

Hulptrainer

AUB, maar ge kan da toch ook gewoon als afbeelding printen ...

Ge slaat die afbeeldingen op en ge plakt ze in word, dan kande zelf het formaat kiezen...

Maar alléé voor de liefhebbers

EDIT
ik kan da blijkbaar nie uploaden, kheb het dan maar op mijne site gezet
Doodsbrief KSK in PDF

--------------------
user posted image
user posted image
nummer12
Posted: May 9 2007, 02:02 PM

Basisspeler

merci !!
0 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
« Next Oldest | Nieuws | Next Newest »
InvisionFree - Free Forum Hosting
Enjoy forums? Start your own community for free.
Learn More · Sign-up for Free

Topic OptionsPages: (2) [1] 2 

Hosted for free by InvisionFree* (Terms of Use: Updated 2/10/2010) | Powered by Invision Power Board v1.3 Final © 2003 IPS, Inc.
Page creation time: 0.1403 seconds | Archive