| · Veiligheid! · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to Forum KSK Maldegem. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| jumper |
Posted: Mar 14 2007, 04:32 PM
|
|
Ster Van De Ploeg Group: Members Posts: 713 Member No.: 183 Joined: 21-August 06 |
Jo, vanaf nu, met het vooruitzicht op de finale, en een Maldegemse ploeg nog in de 1/8ste finales van de beker(jeugd dan wel é haha), kan je hier alles ivm met de beker posten.
Ja wie denk wat over de matchen van vanavond? Misschien al vooruitblik naar winnaar? Wie pakt het Europees ticket? Dit jaar kan het misschien wel dat er een 2de klasser tot in de halve finales geraakt.. Zoniet ziet het er naar uit, dat Club Brugge wel dat europees ticket zal pakken via de beker. Als bv nog Genk, aa gent, en standard overblijven, dan is club al zeker dat het europees neemt via de beker, want al de rest heeft al europees via competitie. Dus bij verlies van 2de klassers vanavond ziet het er toch nog redelijk uit voor club! ook even aandacht straks speelt Ksk maldegem onder leiding van Geert Troch de 1/8 ste finales van de beker tegen Antwerp, succes! Greetz |
| jumper |
Posted: Mar 14 2007, 04:35 PM
|
|
Ster Van De Ploeg Group: Members Posts: 713 Member No.: 183 Joined: 21-August 06 |
Volgens mij pakt Club toch nog beker, standard zie ik dat niet doen, genk zal zich op competitie richten, idem rsca, en aa gent verliezende finalist
Antwerp - jeugd ksk 2-3 Greetz |
| jumper |
Posted: Mar 18 2007, 06:56 PM
|
|
Alé zi ze gaan dus na de kwartfinales de miniemen, proficiat!!!
En wat geberut er tog met genk! ajaj greetz |
| jumper |
Posted: May 9 2007, 11:34 AM
|
|
HOHO, hoe kan een ploeg als brugge gisteren op een 6de plaats staan?
NIEMAND die dit jaar deze prestatie overtrefte. WAT EEN MATCH! Proficiat club! Nu nog die finale winnen.. Greetz |
| Roodgelen |
Posted: May 9 2007, 06:04 PM
|
![]() Basisspeler Group: Members Posts: 448 Member No.: 2 Joined: 14-July 04 |
Als ge heel het seizoen al aant prutsen zijt en dan speelt ge 1 keer een helft goed ... tjah
Maarja ik lig er niet wakker van -------------------- ![]() |
| jumper |
Posted: May 26 2007, 05:07 PM
|
|
Vanavond Brugge - Standard.
Wie wint? Pronostiekje: Club Brugge - Standard 3-1 |
| NumberOne |
Posted: May 27 2007, 11:22 AM
|
|
Levende legende Group: Members Posts: 1.198 Member No.: 46 Joined: 7-October 04 |
Club was top gisteravond, je ziet dus één geslaagde match en men spreekt van een geslaagd seizoen, hetgeen voor Club zeker het geval niet kan zijn na het bekijken van de eindrangschikking in de competitie.
-------------------- KSK IS DE PLOEG VAN 'T MEETJESLAND, KSK IS DE PLOEG VAN 'T MEETJESLAND, EN IK GA 'T GEEN TWEE KEER ZEGGEN.
You'll never walk alone !!! |
| Roodgelen |
Posted: May 27 2007, 11:26 AM
|
![]() Basisspeler Group: Members Posts: 448 Member No.: 2 Joined: 14-July 04 |
Ik vond het toch maar flauwe finale
-------------------- ![]() |
| jumper |
Posted: May 27 2007, 11:37 AM
|
|
Misschien niet de mooiste finale, maar als club supporter is dit na zo een seizoen toch echt genieten.
En nu heb je club en standard uefa, rsca en genk champions league. Maar uit deze 4 ploegen. Wie presteerd meestal degelijk op europees vlak.. Nee zeker nie Rsca, en standard en genk ook nog niet echt gezien. Club speelt dan niet Champions league, maar kvraag mij af wat rsca daar nu weer gaat uitspoken, uiteindelijk zal club nog wa kunnen bewijzen in de uefa hoop ik dan toch.. tzijn altijd mooie europese matchen bij club. Rsca is het dan weer soms 0/18 Zoals stijnen zegt "In belgië vallen er 2 prijzen te verdelen, en ja club is er toch wel weer bij.. Greetz |
| jumper |
Posted: May 27 2007, 12:50 PM
|
|
|
| jumper |
Posted: May 27 2007, 12:51 PM
|
|
Even zeggen: FCB verliest amper 1-2 van Juventus, ze gaan in en tegen Ac Milan gaan winnen met 0-1(Mendoza). EN ze doen ng zovele spectaculaire dingen..
|
| Bernard |
Posted: Oct 29 2009, 09:43 AM
|
|
Jeugdspelertje Group: Members Posts: 43 Member No.: 79 Joined: 22-January 05 |
De Beker van België is dit seizoen maar een saaie bedoening, amper iets van verrassingen.
-------------------- |
![]() |
![]() ![]() ![]() |