| · Portal |
Help
Search
Members
Calendar
|
| Welcome Guest ( Log In | Register ) | Resend Validation Email |
| Welcome to AIESEC BH Forum. We hope you enjoy your visit. You're currently viewing our forum as a guest. This means you are limited to certain areas of the board and there are some features you can't use. If you join our community, you'll be able to access member-only sections, and use many member-only features such as customizing your profile, sending personal messages, and voting in polls. Registration is simple, fast, and completely free. Join our community! If you're already a member please log in to your account to access all of our features: |
![]() ![]() ![]() |
| Leticia Bicalho |
Posted: Sep 10 2009, 10:05 PM
|
![]() AIESECo Avançado Group: EB Posts: 131 Member No.: 67 Joined: 28-June 09 |
oi gente... tava fucando no myaiesec e achei esse video de santa maria sobre historia da AIESEC SM, ele nao fala muito da historia nao, é uma apresentacao bem rapida... mas achei legal voces darem uma olhada!
http://www.myaiesec.net/content/viewfile.d...entid=10076304# beijo! |
| Paola |
Posted: Sep 10 2009, 10:17 PM
|
![]() AIESECo Avançado Group: Members Posts: 88 Member No.: 110 Joined: 1-September 09 |
Ei, Letícia!!!!
Vlw pelo envio do link, mas ainda não temos acesso ao my@..só depois do speech. Vc sabe se ele está disponível no youtube? Bjos -------------------- Paola Amaral
Comunicação, Relacionamentos e Marketing Cel: 8812-8570 Email: paolacarolina25@yahoo.com.br |
| diogoamaro |
Posted: Sep 11 2009, 12:59 PM
|
![]() AIESECo FODASTICO Group: Members Posts: 511 Member No.: 126 Joined: 2-September 09 |
letícia!
adorei sua foto ahuahuhuahuauah bom eu acabei de baixar o video mas não tenho winzip, vou baixar e depois de falo o qeu achei! muito obrigado pela atenção! paola, já temos acesso à maior parte do aiesec.net, para o que não temos acesso é bom usar o login fantasma ahahuhauuhaua aí eu te passo o video depois que eu conseguir abrí-lo -------------------- Diogo Amaro de Paula
+55 31 8828 4868 diogo.amaro@aiesec.net |
| Juhveloso |
Posted: Sep 15 2009, 07:01 PM
|
![]() AIESECo Turbo Group: Members Posts: 193 Member No.: 112 Joined: 1-September 09 |
Explica essa história de log in fantasma... não to sabendo de nada!!
-------------------- Juh Veloso
31 87363195 julhyana.veloso@aiesec.net |
![]() |
![]() ![]() ![]() |